דרוקר הזהיר בשידור את דני זקן: "זה לא שווה לך את זה"

בפתח תוכניתו "אזור בחירה", הקדיש העיתונאי רביב דרוקר את דבריו למ"מ מפקד גלי צה"ל דני זקן. דרוקר פנה לזקן ואמר: "אל תמשיך לזרום עם העסקה הרקובה הזאת. זה לא שווה לך את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 19:16 יז בסיון התשפג

דרוקר הזהיר בשידור את דני זקן: "זה לא שווה לך את זה"
רביב דרוקר, פנייה ישירה לזקן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פנייה ישירה למ"מ מפקד גל"צ: בתקופה האחרונה, עומדת גלי צה"ל בלב סערה תקשורתית, זאת לאחר כניסתו של דני זקן לתפקיד מ"מ מפקד התחנה והרפורמות אותם הוא מבקש לקדם. בעוד זקן עצמו הכחיש כי הוא מבצע מהפכה, נשמעים קולות בתקשורת התוקפים את פעילותו של זקן. בפתח תוכניתו "אזור בחירה" ברשת 13, הקדיש מגיש התוכנית רביב דרוקר מונולוג שלם שהוקדש לזקן במהלכו אמר דרוקר: "אתה תאבד את כל המוניטין שלך".

"הציעו לו עסקה רקובה"

"בגלי צה"ל שמו מפקד שהוא ממלא מקום" פתח דרוקר את השידור, "עיתונאי עשרות שנים. לא מזמן הציעו לו עסקה רקובה, 'תחבור אלינו' לברדוגואים של העולם ובתמורה נשים אותך בראש הפירמידה. עד עכשיו למרבה הצער זקן זורם, הוא זוכה לתהילה שלא זכה לה כל חייו והוא התחיל במסע הטיהור ששולחיו כה רוצים.

דני זקן, שיח עם מובילי המחאה

דני זקן, שיח עם מובילי המחאה צילום: דוברת גל"צ-גלגלצ

הפנייה של דרוקר לזקן: "זה לא שווה את זה"

דרוקר המשיך במסר ישיר לזקן: "אז הנה פנייה ישירה לזקן, אך תלך על זה, תחתוך מהם, אתה תצטער על הרגע שהתחלת, היו שם לפניך עמוס רגב בישראל היום, שמעון אלקבץ בגלי צה"ל ממש. עיתונאים אמיתיים שעשו את אותה עסקה רקובה ואיבדו את המוניטין שבנו במשך שנים. זה לא שווה את זה מר זקן".

ברדוגו

ברדוגו. צילום: Yonatan Sindel/Flash90