מכה לקשת 12: המגישה הבכירה עוברת למתחרים

אחת המגישות הבכירות ביותר של קשת 12, שהגישה תכניות אקטואליה מרכזיות בערוץ, עוברת לערוץ המתחרה 13 ותמלא את מקומה של אילה חסון באולפן שישי, לצד הגשת "המטה המרכזי" עם ספי עובדיה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/05/23 12:27 יא בסיון התשפג

מכה לקשת 12: המגישה הבכירה עוברת למתחרים
צילום: מיכל ממן להידרומדיה/cc-by sa

רק לפני מספר ימים דיווחנו על מגעים של מגישת החדשות של קשת 12 עם הערוץ המתחרה, והיום (ד') נחתם ההסכם באופן סופי. שם טוב היא אחת מהמגישות הבכירות והמזוהות ביותר עם ערוץ 12, ובין הבודדות שעשו את המעבר הדרמטי מערוץ 12 לערוץ 13.

נטעלי שם טוב עוברת לערוץ 13

עם הצטרפותה לערוץ 13, מגישת החדשות צפויה להוביל את מהדורת שישי בערוץ ובמקביל להצטרף להגשת "המטה המרכזי" במוצאי השבת. כזכור, עד לעזיבתה המפתיעה שם טוב הגישה תכניות אקטואליה מרכזיות בחדשות 12, וכעת תיצור חלל ריק לערוץ.

מגישת חדשות 12 לשעבר מגיעה לערוץ כדי להחליף את אילה חסון, שעברה לא מזמן מרשת 13 לתאגיד השידור הציבורי. שם טוב היא לא המגישה הראשונה שמתגייסת לערוץ כדי להחליף את אילה חסון. לפני כחודשיים נבחרה לניסיון ההגשה העיתונאית הוותיקה ליאור קינן, בת זוגו הטרייה של ספי עובדיה. למרות נתוני הרייטינג המאכזבים של עובדיה בשבוע הראשון בתפקידו, הכתב הפוליטי המשיך להגיש את המהדורה במוצאי שבת באופן קבוע. קינן, לעומתו, הגישה את המהדורה בימי שישי באופן זמני.