אחרי ערוץ 13: העיתונאי מגיע לערוץ 12

העיתונאי נדב איל ישתף פעולה עם העיתונאי אוהד חמו בתוכנית חדשה שתעלה בערוץ 12. התוכנית החדשה תשודר בימי חמישי ותעסוק בשלל נושאים: מפוליטיקה מקומית ועולמית ועד תרבות וספרות, כלכלה, חברה ומדע

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 16:56 י בסיון התשפג

אחרי ערוץ 13: העיתונאי מגיע לערוץ 12
נדב אייל, עובר לערוץ 12, צילום: יח"ץ

עובר לערוץ 12: תוכנית שבועית חדשה בערוץ 12 תפגיש את שני העיתונאים נדב איל ואוהד חמו. השניים ישתפו פעולה מידי יום חמישי והתוכנית תעסוק בפוליטיקה מקומית ועולמית, תרבות וספרות, כלכלה, חברה ומדע. בנוסף, תעסוק התכנית גם במחקרים ובגילויים חדשים על חיינו כאן ועכשיו. בתכנית יהיו גם התייחסויות קבועות בנושאי חוץ, העולם הערבי ותרבות.

אייל יגיש בערוץ 12, רעייתו, תמר איש שלום מגישה בערוץ 13

איל וחמו הם עיתונאים מוערכים מזה כשני עשורים, שניהם זוכי פרס סוקולוב לעיתונות. איל, כותב טור בכיר בידיעות אחרונות ולשעבר עורך חדשות החוץ ברשת 13, וחמו, הכתב לענייני ערבים של חדשות 12, שמסקר את העולם הערבי כבר 20 שנה,  יגישו את תכניתם החדשה ברצועת הלייט של ימי חמישי, בעריכתו של שניר בידרמן. רעייתו של איל, תמר איש שלום, עובדת כמגישה בערוץ 13 המתחרה.

אוהד חמו, תוכנית שבועית חדשה

אוהד חמו, תוכנית שבועית חדשה צילום: יח"צ

נטעלי שם טוב בדרך לעבור לרשת 13

על פי פרסום של רן בוקר, אחת המגישות הבכירות והמוערכות ביותר של חדשות 12, נטעלי שם טוב, נמצאת במגעים מתקדמים עם ערוץ 13 המתחרה. אם המגעים אכן יצליחו ולא יחולו שינויים ברגע האחרון, שם טוב עתידה להגיש את התכנית בערב שישי ולמלא את מקומה של חסון. החוזה טרם נחתם, אך נראה שמגישת החדשות בדרך לעשות את המעבר הדרמטי.

נטעלי שם טוב

נטעלי שם טוב. צילום: מיכל ממן להידרומדיה/cc-by sa