תחליף את אילה חסון: המגישה הבכירה של קשת בדרך לעבור לרשת

שלושה חודשים חלפו מאז עזיבתה של מגישת החדשות אילה חסון, ובערוץ 13 עדיין מחפשים אחר מחליף ראוי. מגישת החדשות הבכירה של קשת 12 נמצאת במגעים מתקדמים עם הערוץ, ועתידה להגיש את מהדורת שישי

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 14:24 ט בסיון התשפג

תחליף את אילה חסון: המגישה הבכירה של קשת בדרך לעבור לרשת
צילום: Idan Avni/cc-by sa

עזיבתה הדרמטית של המגישה אילה חסון, שעברה מרשת 13 לתאגיד השידור הציבורי, ללא ספק טלטלה את הערוץ. המגישה הותירה חלל גדול בערוץ, שהתבטא גם בנתוני הרייטינג הירודים שסיפקו המחליפים שלה. ברשת 13 שקדו במהירות בחיפוש אחר מחליף ראוי לחסון, ולאחר הנסיונות שלא צלחו החליטו בערוץ לפנות למתחרים הגדולים, קשת 12.

נטעלי שם טוב בדרך לעבור לרשת 13

על פי פרסום של רן בוקר, אחת המגישות הבכירות והמוערכות ביותר של חדשות 12, נטעלי שם טוב, נמצאת במגעים מתקדמים עם ערוץ 13 המתחרה. אם המגעים אכן יצליחו ולא יחולו שינויים ברגע האחרון, שם טוב עתידה להגיש את התכנית בערב שישי ולמלא את מקומה של חסון. החוזה טרם נחתם, אך נראה שמגישת החדשות בדרך לעשות את המעבר הדרמטי.

נטעלי שם טוב

נטעלי שם טוב צילום: CC BY-SA/Idan Avni

נטעלי שם טוב

נטעלי שם טוב צילום: מיכל ממן להידרומדיה/cc-by sa

שם טוב היא לא המגישה הראשונה שמתגייסת לערוץ כדי להחליף את אילה חסון. לפני כחודשיים  נבחרה לניסיון ההגשה העיתונאית הוותיקה ליאור קינן, בת זוגו הטרייה של ספי עובדיה. למרות נתוני הרייטינג המאכזבים של עובדיה בשבוע הראשון בתפקידו, הכתב הפוליטי המשיך להגיש את המהדורה במוצאי שבת באופן קבוע. קינן, לעומתו, הגישה את המהדורה בימי שישי באופן זמני.