דרוקר ורזי ברקאי תומכים בגפני: "זאת הדרך להעצמה נשית?"

מגיש הטלוויזיה והעיתונאי, רביב דרוקר, הצטרף בתכניתו "אזור הבחירה" למתקפה נגד נועה קירל ועורר סערה באולפן | רזי ברקאי: "יש שם משהו דוחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 22:44 ב בסיון התשפג

דרוקר ורזי ברקאי תומכים בגפני: "זאת הדרך להעצמה נשית?"
רביב דרוקר. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאז הסתיים האירוויזיון, נועה קירל עדיין נמצאת תדיר בכותרות ועתה, היא מקבלת התייחסות מפתיעה גם מחבר הכנסת משה גפני, יו"ר ועדת הכספים. הבוקר (ב') עם תחילת דיוני התקציב בכנסת, התייחס גפני גם לנציגה הישראלית לאירוויזיון ואמר: "הבת שלי לא למדה על נועה קירל, אז בגלל זה לא מגיע לה תקציב?". בתוך כך, מגיש הטלוויזיה והעיתונאי, רביב דרוקר הצטרף בתכניתו "אזור הבחירה" למתקפה נגד נועה קירל ועורר סערה באולפן.

"ראיתי לא מעט מהאירוויזיון, כשאני רואה את נועה קירל בריקוד זחילה על הרצפה ואת הזמרת השוודית שהיא זוחלת כל הדברים האלה אני שואל את עצמי אם זאת הדרך להעצמה נשית? הזחילות על הרצפה?", אמר דרוקר בתכנית.

צילום: תומר לשר

רזי ברקאי: "יש שם משהו דוחה"

חברת הכנסת לשעבר, רויטל סוויד, שהשתתפה בפאנל, הגיבה לדבריו של דרוקר והדגישה כי הנשים צריכות להחליט מה זו העצמה נשית. "רביב תעצור פה. מאוד רציתי להתייחס לגפני ואני מתוסכלת שאני צריכה להתייחס אליך. סליחה? אתה תחליט מה זה העצמה נשית? אתם תחליטו? מישהו שהמין הגברי יחליט? כל אשה תחליט להעצים את עצמה בדרך שהיא רוצה". בתגובה לדבריה, אמר שדרן הרדיו הותיק, רזי ברקאי, כי "יש שם משהו דוחה".