חנוך דאום תוהה: "למה שלא תחנוק גור חתולים?"

הקומיקאי והפובליציסט מגיב ליו"ר ועדת הכספים שעקץ את נועה קירל על לבושה באירוויזיון: "זה כאילו ממש דחוף להם שלא יעבור יום בלי מריבה ושנאת אחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 12:26 ב בסיון התשפג

חנוך דאום תוהה: "למה שלא תחנוק גור חתולים?"
חנוך דאום, צילום: Moshe Shai/FLASH90

עם תחילת דיוני התקציב בכנסת, עקץ חבר הכנסת משה גפני את נציגת ישראל לאירווזיון נועה קירל כשאמר "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיו לה". הקומיקאי והפובליציסט חנוך דאום, צפה בנאומו של יו"ר ועדת הכספים נגד הזמרת ולא נרגע. בסטורי שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו שיתף דאום את דבריו של גפני. הקומיקאי, שמרבה להתבטא בנושאים פוליטיים, לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מנאומו של חבר הכנסת, ותקף אותו על התבטאותו נגד הזמרת המצליחה. 

"זה כאילו ממש דחוף להם שלא יעבור יום בלי איזו מריבה ושנאת אחים"? התלונן דאום ושאל "ובכלל מה נפלת על נועה קירל? היא הרי אהובה כל כך. אולי פשוט תעלה לבמה ותחנוק גור חתולים"? לאחר מכן העלה הקומיקאי סרטון מתוק בו נראית ילדה קטנה מנחמת את חברתה וכתב, "קחו בינתיים להירגע מגפני".

צילום: נועה קירל, חנוך דאום מגיב לגפני

מוקדם יותר היום גם יו"ר ארגון נעמת הגיבה לדבריו של גפני כשכתבה, "בזמן שנועה קירל מייצגת בעולם את פניה היפות של ישראל- ח"כ גפני דואג להזכיר לעולם את החושך שלא נאפשר כאן. נועה- את מדהימה, חזקה ומעצימה, כנראה שתסתדרי גם בלי גפני".