קרבות הרייטינג הפתעה טובה לכאן 11 - ערוץ 14 עדיין בתחתית

תאגיד השידור הציבורי רשם פתיחה חיובית למשחקי ה"מונדיאליטו", ותפס את המקום השני בטבלת נתוני הרייטינג. לעומתו, ערוץ 14 אמנם התחזק באחוזים, אך עדיין נאלץ להידחק למקום האחרון בטבלה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/05/23 10:44 ב בסיון התשפג

הפתעה טובה לכאן 11 - ערוץ 14 עדיין בתחתית
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בעוד קשת 12 מצליחה לשמור רוב הזמן על המקום הראשון בטבלת נתוני הרייטינג, בין שלושת הערוצים הנותרים מתחוללת מלחמה בלתי פוסקת. ערוץ 14, שהצליח להצטיין בנתוניו, חווה בתקופה האחרונה ירידה ומוצא את עצמו לא פעם בתחתית הטבלה. לעומתו, בכאן 11 מצליחים להתאושש ולגבור על הערוצים המתחרים, אחרי תקופה שלילית עבורם.

"מונדיאליטו" בפתיחה טובה - ערוץ 14 מתחזק אך נשאר במקום האחרון

אתמול (א') בשעות הפריים טיים שודר בקשת 12 חצי גמר "הקינוח המושלם" וזכה ל-12% רייטינג. אמנם מדובר במקום הראשון בטבלה, אך עבור התכנית מדובר בירידה מספרית וגם בנתון נמוך יחסית לחצי גמר. את המקום השני קטף תאגיד השידור הציבורי עם המשחק "מונדיאליטו" ששודר אתמול לראשונה וזכה לנתונים מרשימים של 7.2% רייטינג, ופער מהמתחרים.

ברשת 13 שידרו את תכנית "המקור" והצליחו לעקוף את הערוץ החדש מבין הארבעה, כשהשיגו 5.6% רייטינג. "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם התחזקה מאתמול וחוותה עלייה בנתונים, אך עדיין נדחקה למקום האחרון בטבלה עם 5.2% רייטינג.