עמית סגל תוקף את ערוץ 13: "בשירות ה-BDS"

בפתח מהדורת החדשות של הערוץ, הופיעה כותרת לפיה נתניהו אישר חיסול נשים וילדים בתקיפה הלילית. לאחר ביקורת רבה, בערוץ לקחו אחריות והתנצלו: "מתנצלים על כך בפני צופינו". עוד קודם תקף סגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 21:54 יח באייר התשפג

עמית סגל תוקף את ערוץ 13: "בשירות ה-BDS"
עמית סגל, עוקץ, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כותרת חריגה: צופים רבים של ערוץ 13, התרגזו במהלך שידור מהדורת החדשות של הערוץ, כאשר כותרת על חיסול שלושת מחבלי הג'יהאד האסלאמי בעזה הוצגה בצורה חריגה ביותר. בכותרת נכתב: "באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית". לאחר זעם רב ברשתות החברתיות, בערוץ מתנצלים.

"כותרות בשירות ה-BDS"

"הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה" נכתב בהודעת ערוץ 1, "אנו מתנצלים על כך בפני צופינו" כתבו בערוץ. עוד קודם לכן, תקף גם הפרשן הפוליטי של הערוץ המתחרה שכתב: "אפשר להדביק דגל ישראל על המסך ואפשר לנסח כותרות בשירות ה-BDS פשוט ביחד זה לא כל כך עובד".

ערוץ 13, לוקחים אחריות

ערוץ 13, לוקחים אחריות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הביקורת של סגל על סקרי ערוץ 13

זהו לא העימות הראשון של סגל עם הערוץ המתחרה, מוקדם יותר השבוע מתח ביקורת על הסקרים של הערוץ שלאחרונה התיישר עם שאר הערוצים. סגל כתב על כך: "הפלא ופלא: אחרי שרשת 13 התגאו בחודש שעבר בסקר שכמותו לא היה ממלחמת לבנון השנייה, 46 מנדטים בלבד לגוש נתניהו, ולאחר שדחו בזעם את הטענות שהועלו כאן על הטייה פראית, הם מתיישרים ל-52 מנדטים כמו בסקר של חדשות 12 ו-11".