הפתרון של התאגיד: כך תצפו באירוויזיון במידה וייאלצו לשדר חדשות

בתאגיד השיגור נערכים למצב בו בעקבות המצב הבטחוני, יאלצו שידורי החדשות להפקיע את ערוץ כאן 11 שמשדר את האירוויזיון. במצב כזה ייעדו בערוץ אפיק חלופי לשידורי התחרות

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/05/23 16:34 יח באייר התשפג

הפתרון של התאגיד: כך תצפו באירוויזיון במידה וייאלצו לשדר חדשות
קירל, מקסימום נעבור לערוץ 80, צילום: תומר לשר

אירוויזיון בצל הסלמה: בישראל חיכו בקוצר רוח לפתיחת אירועי האירוויזיון, כאשר הערב (ג') תעלה לבמה נועה קירל בחצי הגמר הראשון של התחרות, אך ההסלמה בדרום והחשש לתושבי עוטף עזה מעיב קצת על ההתרגשות לקראת האירוע הנוצץ. בתאגיד נאלצו למצוא פתרון יצירתי למקרה בו שידורי כאן 11 יופקעו לטובת שידורי החדשות.

אם ישודרו חדשות, האירוויזיון יעבור לערוץ 80

במקרה ואכן המצב יסלים ומערכת החדשות של הערוץ תיאלץ להמשיך לשדר חדשות, יעביר התאגיד את שידורי האירוויזיון לאפיק 80, כאן חינוכית. באופן כללי, גם נציגינו בליברפול, צופים ארצה בחשש בעקבות האירועים האחרונים, בתאגיד אמרו היום: "המשלחת הישראלית לאירוויזיון עוקבת אחר המצב הביטחוני בארץ. נועה וכל אנשי המשלחת ממשיכים לעשות הכל כדי לייצג את המדינה בכבוד בחצי הגמר הערב".

האירוויזיון בישראל

האירוויזיון בישראל צילום: כאן

למרות המבצע בעזה, טבלאות ההימורים יציבות

ישנן גם החששות לכך שהמבצע הצבאי ישפיע על עלייתו של השיר הישראלי לגמר, בנושא הזה אפשר להיות רגועים. על פי סוכנויות ההימורים, נועה קירל והשיר "יוניקורן" עדיין משובצים במקום השביעי בסיכוי הזכייה כאשר בסיכויי ההעפלה לגמר עצמו, ישראל מדורגת במקום השלישי.