לעונה הזו יש גיבורה וקוראים לה יובל - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק של אהבה חדשה יובל ותומר המשיכו לשתוק ביחד, דניאל המשיכה להחליט הכל לבד בלי להתחשב בעוז, נויה המשיכה להוציא את משה מאזור הנוחות שלו ודור סוף סוף הודה - יש לו עדיין רגשות לנויה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/05/23 13:00 יג באייר התשפג

לעונה הזו יש גיבורה וקוראים לה יובל - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
יובל, הגיבורה של העונה, צילום: צילומסך רשת 13

בפרק הקודם של אהבה חדשה ההפקה החליטה לעשות טוויסט, ובחרה עבור הרווקים את בני הזוג שיגיעו אליהם. דור נסע לשדה התעופה לאסוף את כריסטינה, דניאל הכירה את עוז בשדרה ועל הדרך פגשה את ניר, ויובל הגיעה לקיבוץ כדי לפגוש את תומר השתקן.

יובל באמת מנסה להתעלות על עצמה, אבל תומר אוהב לשתוק

הפרק החדש נפתח בשתיקה נוספת של יובל ותומר החדש. יובל כבר התוודתה בפני תומר על החוויה הקשה שעברה עם ניר בניסיון להקל עליו ולאותת לו שהיא זקוקה לעזרה, אבל נראה שלתומר פשוט אין יכולת לעזור לה. לא נראה שהוא שותק מתוך מבוכה, אלא פשוט כי אין לו מה לומר. הוא אוהב לשתוק. אחרי החוויה הקשה שיובל עברה עם ניר, תומר הוא הגבר האחרון שהיא הייתה צריכה לקבל. היא צריכה מישהו שיוביל את הקשר, שיצחיק אותה, שיסיח את דעתה, ותומר עושה בדיוק את ההפך.

למרות כל זאת, יובל מצליחה להתמודד עם הסיטואציה בגבורה. היא נותנת לתומר צ'אנס אמיתי ומגייסת את כל כולה לתהליך. אם להשוות לדרך ההתמודדות של נויה אחרי הקשר עם דור, שהיה הרבה יותר קצר ועם הרבה פחות רגשות, יובל באמת מתעלה על עצמה. היא לא בוכה כל היום ולא חוסמת את עצמה בפניו, היא מנסה בכל כוחה ומתאכזבת כשלא מרגישה ממנו את אותו הדבר.

תומר אוהב לשתוק

תומר אוהב לשתוק צילום: צילום מסך רשת 13

קשה לראות איך דניאל תוכל לפתח זוגיות

הפרק המשיך עם דניאל ועוז. עוז מתוק אמיתי, ממש, ומצליח להוציא מדניאל את טיפ-טיפת הקלילות שיש בה. השיחות זורמות, הקשר קליל, ונראה שזה מה שדניאל הייתה צריכה בשלב הזה של התכנית, אחרי כל הקשרים הכבדים שהיו לה. בהמשך הפרק השניים נשלחו למשימה לעצב לעצמם את בית החלומות, ועוז התחיל להבין עם מי יש לו עסק. כהרגלה, דניאל פסלה כל אפשרות שהציע, ועיצבה את הבית לפי דעתה בלבד.

כשהגיעו לתוצאה, דניאל הייתה מרוצה במיוחד. "עמדנו במשימה", אמרה בהתלהבות, כשבעצם מה שרצתה לומר היה, "עשיתי הכל בדיוק כמו שרציתי ואני אוהבת את התוצאה". מפרק לפרק אני מאבדת אופטימיות בכל הקשור לדניאל, ומתקשה לראות כיצד תוכל לפתח זוגיות כשהיא לא מסוגלת לזוז אפילו טיפה מאזור הנוחות שלה.

צילום: צילומסך רשת 13

כנראה שלנויה אין רגשות למשה

לנויה נמאס. קשה לפספס את זה, והיא טורחת להראות את זה למשה בכל הזדמנות. היא לא מוכנה שיכין לה קפה בבוקר וטוענת שהיא צריכה את המרחב שלה, אבל נראה שמשהו יושב מתחת לפני השטח. בסופו של דבר, נראה שלנויה פשוט אין רגשות למשה. היא לוקחת אותו לסדנת יוגה ובוחרת, שוב, פעילויות שרק היא תהנה מהם. משה, גבר מקסים ומכיל, מתעלה על עצמו בפעם המיליון ומתמסר לסדנה.

בהמשך הפרק משה משוחח עם דור, האקס של נויה, ומשתף אותו בקשיים שלו איתה. דור מבין את משה, כביכול, ומנסה להביע תמיכה, אבל מהר מאוד הוא עובר לדבר על עצמו. הוא משתף את משה שבהתחלה לא הצליח להבין את נויה, ועכשיו הוא מבין, ומת עליה, וגם משה בעצמו לא מבין מה פשר הפריקה הזאת כשהוא זה שהגיע לשתף אותו.

המלצה חמה לכריסטינה: אל תיכנסי לזה

מערכת היחסים בין כריסטינה לדור התחילה על רגל ימין, אבל אם לשפוט על פי ניסיון העבר שלו בתכנית זו עדיין לא סיבה לחגוג. דור טוען שבכריסטינה יש את כל מה שלא היה לו בנויה ובשקד, וזה באמת נראה ככה: כריסטינה יפה, מוצלחת, חמודה וקלילה, ויש בה גם את העומק והשיח הרציני יותר שהיה חסר לדור עם שקד. 

אבל אין בה דבר אחד - היא לא נויה. לא ברור מה גרם לדור ונויה להיתקע אחד על השני בצורה כזו, כשהקשר הראשוני שלהם היה גרוע כל כך, אבל נראה ששניהם פשוט לא מצליחים לשחרר. כריסטינה מנסה לתת את כל כולה ולהתחבר לדור, אבל ההמלצה החמה שלי לכריסטינה היא כזו: אל תיכנסי לזה. לדור יש רגשות לנויה, הוא הודה בזה, ולא משנה מה תנסי לעשות לא תוכלי להתעלות על זה.

דור וכריסטינה

דור וכריסטינה צילום: צילומסך רשת 13

"אמור לי מי חברך ואמור לך מי אתה"

הפקת התכנית החליטה להפגיש את הזוגות עם החברים שלהם, צעד בהחלט משמעותי בכל קשר. כל משתתפי התכנית התרגשו לראות את הקרובים אליהם מגיעים, ואין ספק שהמשפט "אמור לי מי חברך ואמור לך מי אתה" בא לידי ביטוי בצורה ברורה. תומר הצליח סוף סוף לפרוח ליד החברים שלו, החבר של דור העיד עליו שהוא דכאוני והבהיל את כריסטינה, יובל ניצלה את ההזדמנות לבכות לחברה והחבר של משה היה נראה מתוק כמעט כמוהו.

בפרק הבא של אהבה חדשה ההפקה עולה דרגה ושולחת את הזוגות להתארח בארוחת שישי אצל המשפחה. נראה שהבנות לא מתלהבות בכלל מהמשימה, ומסתמנות דרמות מכל הצדדים. משה נפגע מנויה, סוף סוף, עוז נפגע מדניאל ויובל ממשיכה לבכות. יהיה שמח.