דפקו קופה: כאן 11 עם הישג מרשים

אחרי תקופה ארוכה שבה כאן 11 כיכבו בתחתית טבלת הרייטינג, העונה החדשה של קופה ראשית מסייעת לערוץ לטפס למעלה ולעקוף את תכנית הסאטירה של קשת 12 במספר הצופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 09:57 ו באייר התשפג

דפקו קופה: כאן 11 עם הישג מרשים
צילום: אלירן קנולר ועמוס רפאלי

זמן רב שמעריצי הקומדיה "קופה ראשית" חיכו לחזרתה, שהתרחשה אתמול (ד') עם עליית העונה הרביעית. סביר להניח שגם בערוץ חיכו בקוצר רוח, אחרי תקופה ארוכה שבה כאן 11 נמצאים כמעט תמיד בתחתית טבלת נתוני הרייטינג, עם מספרים נמוכים במיוחד. הפרק הראשון של הסדרה, ולאחריו גם השני, הוצבו בשעת הפריים טיים אל מול הפרק האחרון של תכנית הסאטירה בקשת 12, "ארץ נהדרת".

ארץ נהדרת עקפה באחוזים - קופה ראשית ניצחה במספר הצופים

ההמתנה לקופה ראשית אכן השתלמה, ונתוני הרייטינג מעידים על כך. למרות שבראש הטבלה ניצבת ארץ נהדרת, עם 16.2% רייטינג אל מול 12.9% של קופה ראשית, בכאן 11 הצליחו לגבור במספר הצופים. זו לא הפעם הראשונה שקיים פער בין אחוזי הרייטינג לבין מספר הצופים, וגם כאן מדובר במקרה כזה: קשת 12 גרפו 417 אלף צופים, כשבכאן 11 426 אלף אנשים התיישבו לצפות בפרק הראשון. 

אבל זה לא ההישג היחיד של תאגיד השידור הציבורי. אחרי תקופה ארוכה בתחתית הטבלה, הם הצליחו לגבור על שניים מהערוצים המתחרים. התכנית "הפטריוטים" ששודרה אתמול בערוץ 14 גרפה רק 6.3% רייטינג, בעוד רשת 13 הגיעה עם "שף מתחלף" ל-3.5% רייטינג, ציון נמוך במיוחד אפילו בשבילה.