דור חזר וזה לא נראה טוב - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק של אהבה חדשה נויה ודניאל בחרו גברים חדשים שיבלו איתם את שלושת הימים הקרובים, דור ושאולי, וכל הזוגות יצאו לקמפינג משותף. באותו הזמן הגיע לוילה הגבר החדש והמפתיע - דור

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/04/23 12:09 יט בניסן התשפג

דור חזר וזה לא נראה טוב - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
צילום: צילום מסך רשת 13

בפרק הקודם של אהבה חדשה מתחם הזוגות עבר טלטלה. נויה החליטה להיפרד מדור ונשארה לבד ובפרק ההחלטה מולי ודניאל בחרו להיפרד. הדרמה האמיתית הייתה כשלי-ים בחרה להיפרד מרועי, והוא נשבר והחליט לעזוב את התכנית לאלתר.

"דור העבר" ו"דור ההווה"

הפרק הנוכחי התחיל עם רגע הבחירה של נויה. אחרי שהתאוששה (פחות או יותר) מהפרידה הכואבת מדור, נויה התפנתה לבחור גבר חדש שיעביר איתה שלושה ימים משותפים. הגבר הראשון היה חיים, גבר רגיש ומחובר לנפש שכותב שירים ומתעסק במוזיקה. הגבר השני היה דור, אבל לא דור-דור, דור חדש. איש נדל"ן מגאורגיה, קליל ובשלן. נויה בחרה בדור והתבדחה שהכל בגלל השם.

אבל לאט לאט הבדיחה נהייתה קצת פחות מצחיקה. נויה החלה לכנות את דור טאוב "דור העבר" ואת דור לוי "דור ההווה". מהרגע שדור החדש נכנס, היא לא הפסיקה לדבר על דור הישן. כל משפט שלה התחיל ב-"דור העבר אמר ככה" או "דור העבר לא עשה ככה". בהמשך זה עלה מדרגה כשנויה החלה לעכל את הפרידה אל מול עיניו של דור החדש והתפרצה בבכי. אם היא רק הייתה יודעת מה מחכה לה בהמשך.

צילום: צילום מסך רשת 13

דניאל נבהלה מהטבעונות

הבחירה של דניאל הייתה קלה עוד יותר. הגבר הראשון, עדיאל, דיבר הרבה על כסף ולא הצליח להרשים אותה. שאולי, לעומתו, הקסים אותה מהרגע הראשון עם הכלב וההבטחות הרומנטיות. מהרגע ששאולי נכנס לוילה היה אפשר לראות את הכימיה בין השניים ואת מה שהיה חסר בקשר שלה עם מולי. כמו שדניאל אמרה בעצמה, זה סוף סוף הרגיש כמו דייט אמיתי.

אלא שאז שאולי סיפר שהוא טבעוני, ודניאל נרתעה. הבהלה של דניאל מאורח חיים שהוא בסך הכל קצת שונה משלה הזכירה את הבהלה של יובל מאורח החיים הדתי של מאיר, והעלתה את החשש לאן הקשר הזה עתיד ללכת. בהמשך דניאל נרגעה מעט והחליטה שהיא מוכנה להתמודד עם זה, אך אין לדעת איך היא תגיב כשתמצא במקרר חלב שקדים.

צילום: צילום מסך רשת 13

הסטירה של ניר פגעה ביובל

הזוג היחיד שלא עבר שינוי מטלטל הם ניר ויובל, שהחליטו להישאר ביחד לשלושה ימים נוספים. הזוגות קיבלו משימה לארוז תיק לקמפינג וכל הבנות הגיבו כמצופה. יובל התבאסה, נלחצה, הצהירה שהיא פורשת, צחקה קצת ואז נלחצה שוב. אין ספק שהכימיה בין ניר ויובל חיובית ובולטת לעין. הוא מצליח להרגיע אותה, להצחיק אותה, להקליל אותה, אך יובל מצליחה למצוא בכל פעם סיבות להילחץ ולהתבאס.

השניים יצאו לקמפינג ויובל סטרה לניר עם המזרן, בצחוק כמובן. ניר מצידו החזיר לה באותו המטבע, אך היא התרגזה וננעלה. כשניר הופתע מתגובתה היא שיתפה אותו בקשר האלים שעברה, והסבירה שהסיטואציה הזאת הזכירה לה אותו. אני לא מזלזלת חס וחלילה ברגשותיה של יובל, ומקווה שלעולם לא אוכל להבין או להכיל את שעברה, אבל היה משהו קצת לא ברור בסיטואציה. אם יובל מתנהגת בצורה מסוימת כלפי ניר, היא יכולה רק לצפות שהוא יחזיר לה באותה הצורה. ניר לא יכול היה לנחש שהיא תגיב ככה, אך בהחלט מגיע לה ציון לשבח על האומץ לפתוח ולספר.

צילום: צילום מסך רשת 13

הקשר עם שקד שונה לגמרי מהקשר עם נויה

לאחר שכל הזוגות יצאו לקמפינג, הגיע תורו של הגבר החדש להיכנס. אחרי הפרומואים המפוצצים שהציגו פרצופים מופתעים של הבנות ובעיקר של נויה ההפתעה כבר לא הייתה מפתיעה כל כך, ועדיין גרמה לי לתהות מי חשב על הרעיון הזה. דור חזר עם רצון למצוא אהבה חדשה, אחרי הקשר הכושל עם נויה, ותפס את משבצת הגבר בתכנית.

אחרי צפייה בשתי בחורות, דור בחר להכניס את שקד, בחורה מתוקה ואנרגטית. כבר מהרגע הראשון היה אפשר לראות כמה שונה הקשר עם שקד מהקשר עם נויה. דור ונויה לא הצליחו לתקשר ביניהם ובטח שלא ליהנות ביחד, ואילו עם שקד האווירה הייתה קלילה וכיפית מהרגע הראשון. דור לא הפסיק לצחוק ולדבר ולפרוק מעליו הכול, ושקד מצידה נהנתה מחברתו והראתה אופטימיות לגבי הקשר.

צילום: צילום מסך רשת 13

בפרק הבא - דרמה

בפרק הבא של אהבה חדשה מובטחת לנו דרמה אמיתית. נויה תגלה שדור חזר למתחם בתור הגבר החסר וכל הזוגות יאלצו לבלות יחד לילה בקמפינג. כבר בפרומו אפשר לראות את שקד נבהלת מהסיטואציה, לאחר שנכנסה למשולש האהבה המוזר הזה בעל כורחה. הקשר בין דור ושקד אמנם נראה אופטימי, אבל החזרה של דור מול עיניה המשתאות של נויה אופטימית קצת פחות.