בשורה למעריצי הארי פוטר: הקסם יחזור בסדרה חדשה

על פי דיווחים בקרוב מאוד תחתם העסקה שתחזיר את הארי פוטר למסכים - בסדרת טלוויזיה חדשה | כל עונה עתידה להתמקד בעלילתו של ספר אחר מהסדרה, ג'יי קיי רולינג תשתתף אך לא תשמש כיוצרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 11:54 יג בניסן התשפג

בשורה למעריצי הארי פוטר: הקסם יחזור בסדרה חדשה
הארי פוטר, צילום: shutterstock

באתרי חדשות מעבר לים מדווחים כי בקרוב מאוד תיסגר העסקה בין אולפני וורנר וג'יי קיי רולינג לשירות הסטרימינג HBO מקס, איתם הם נמצאים במגעים במטרה להפוך את ספרי "הארי פוטר" הפופולאריים לסדרת טלוויזיה. הסדרה החדשה תתבסס ישירות על סדרת הספרים, ולא תהיה ספין אוף, כמו סדרת הסרטים "חיות הפלא" שעלתה לאקרנים בשנים האחרונות.

כל עונה תתמקד ספר אחר מסדרת הספרים

על פי התכנון, בסדרה יהיו שבע עונות, כשכל עונה תתמקד בספר אחר מסדרת ספרי "הארי פוטר", דבר שיאפשר לירידה לפרטים הקטנים של העלילה המפותלת, שלא כמו בסדרת הסרטים הפופולארית של אולפני וורנר, שיצאה בין 2001 ל- 2011. על פי הדיווחים, הסופרת ג'יי קיי רולינג תהיה שותפה ליצירת הסדרה, אך לא תשמש כיוצרת ראשית. 

צילום: shutterstock

"חיות הפלא" בסימן שאלה

סרטי האקשן האחרונים בעולם הקוסמים היו סדרת סרטי הספין אוף לספרים "חיות הפלא", שנכתבו על ידי רולינג. למרות שהתוכנית המקורית הייתה להפיק חמישה סרטים, הסרט השלישי אכזב בקופות, דבר שהכניס לסימן שאלה את סיום הפקת סדרת הסרטים.