צפו מפגין התפרץ לשידור החי של ערוץ 14 - כך הקהל הגיב

בזמן שידור "הפטריוטים" מול קהל חי בבנייני האומה, התפרץ אדם מהקהל בצעקות כנגד הרפורמה המשפטית | הקהל שנכח באולם צעק לעברו: "העם דורש רפורמה משפטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 22:59 יב בניסן התשפג

מפגין התפרץ לשידור החי של ערוץ 14 - כך הקהל הגיב
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

תכנית האקטואליה של ערוץ 14, "הפטריוטים", שודרה הערב מול קהל חי בבנייני האומה בהנחייתו של איש התקשורת, ינון מגל. במהלך הפאנל, התפרץ אדם מהקהל בצעקות כנגד הרפורמה במערכת המשפט. בתגובה, הקהל שנכח באולם צעק לעברו: "בושה", "העם דורש רפורמה משפטית".

נתניהו הביא רייטינג: ערוץ 14 היה קרוב למהפך

נזכיר כי בתקופה האחרונה, ערוץ 14 מזנק באחוזי הרייטינג.  על פי פרסום של העיתונאי רן בוקר, בשבוע שעבר, קשת ניצחה בפער את ערוצי הטלוויזיה המתחרים עם 2% אחוזי רייטינג בזמן שידור הצהרתו של נתניהו. במקום השני, ממוקם ערוץ 13 עם 8.5 אחוזים ובמקום השלישי, בהפרש של אחוזון, ממוקם ערוץ 14 עם 8.4 אחוזי רייטינג. במקום הרביעי והאחרון, ממוקם ערוץ כאן 11 עם 7.7 אחוזים בלבד.

עולים מחדש עם משתתפים חדשים. הפטריוטים

 הפטריוטים צילום: יחצ

עוד פורסם כי גם בזמן שידורי מהדורות החדשות, חדשות 12 זוכה במקום הראשון עם 23.4 אחוזי רייטינג. אחריה ממוקמת מהדורת החדשות של רשת 13 עם 8.2 אחוזים, ובמקום השלישי ממוקמת מהדורת החדשות של ערוץ 14 עם 7.6 אחוזי רייטינג. במקום הרביעי והאחרון ממוקמת מהדורת כאן חדשות עם 6.8 בלבד.