מאה אלף שקלים: חבר הכנסת מהליכוד תובע את ערוץ 14

לאחר שמנחה תוכנית הפטריוטים, ינון מגל טען בשידור כי חבר הכנסת דוד ביטן מעורב לכאורה בהפגנות נגד הממשלה, מגיב חבר הכנסת במכתב התרעה ודורש פיצוי של מאה אלף שקלים | ביטן דורש מטוויטר: חשפו את הפרופיל הפיקטיבי | בערוץ 14 לא מעוניינים להגיב

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 29/03/23 18:01 ז בניסן התשפג

מאה אלף שקלים: חבר הכנסת מהליכוד תובע את ערוץ 14
ינון מגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תוקף את ערוץ 14: חבר הכנסת דוד ביטן, מאיים על ערוץ 14 ועל מגיש הערוץ, ינון מגל בתביעה לאחר שלטענתו הכפישו את שמו בשידור ישיר בתוכנית הפטריוטים המשודר בערוץ. במכתב ששלח היום (ד') ביטן להנהלת הערוץ הוא דורש התנצלות ופיצוי על סך מאה אלף שקלים. בנוסף, דורש ביטן מחברת טוויטר לחשוף את הפרופיל הפיקטיבי שצייץ בגנותו.

הפרסומים של מגל בשידור נגד ביטן

ביטן פרסם את דבר מכתב התביעה בטוויטר וכתב: "הגשתי היום מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ 14 בגין פרסום כוזב. כמו כן, שלחתי מכתב תלונה לטוויטר ישראל בדרישה להסיר ציוץ כוזב ולחשוף את מחזיק החשבון לצורך הגשת תביעת דיבה. המשך יבוא" כתב.

דוד ביטן, נוקט הליכים כנגד ערוץ 14

דוד ביטן, נוקט הליכים כנגד ערוץ 14 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

https://twitter.com/davidbitan/status/1641077283808002048/photo/1

במכתב ההתרעה של ביטן כלפי הערוץ הוא כותב על תוכנית הפטריוטים ששודרה ביום שני האחרון: "במהלכה התבטא מנחה התוכנית ינון מגל באופן כוזב לחלוטין ואמר דברים כנגדי". ביטן טוען כי: "מגל הצהיר כי הוא 'יודע מאנשים' כי אני דוד ביטן, 'דיבר עם אנשים' לעודד מחאה נגד הממשלה" מסביר ביטן.

"דובר מטעמי פנה אל מר ינון מגל ואל ערוץ 14, ללא הועיל"

ביטן מזכיר גם כי מגל הוסיף וטען את הטענה לאחר מכן בציוץ בטוויטר כשכתב: "ח"כ ביטן פועל ומעודד מחאה ציבורית נגד הממשלה ונגד נתניהו", על כך מגיב ביטן ואומר בכתב התביעה: "דובר מטעמי פנה אל מר ינון מגל ואל ערוץ 14, ללא הועיל ומבלי לקבל כל מענה ולמרבה הצער, ינון מגל שב והמשיך להתבטא בדבריו בתוכנית נוספת של הפטריוטים".