יומיים להכרעה בתיק זדורוב: המאבק האחרון של א.ק. נחשף

בית המשפט כבר הכריע כי אולה קרבצ'נקו אינה הרוצחת של תאיר ראדה, אבל המשפט החוזר של רומן זדורוב החזיר אותה חזרה לדוכן העדים כשעורך דינו ממשיך לטעון כי היא הרוצחת | ההכרעה: ביום חמישי

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 28/03/23 12:00 ו בניסן התשפג

יומיים להכרעה בתיק זדורוב: המאבק האחרון של א.ק. נחשף
זדורוב, עורך דינו עדיין מאשים את קרצ'נקו, צילום: David Cohen/Flash90

מתקרבים להכרעה דרמטית: ביום חמישי בשעה 10:00 בבוקר, יכריע בית המשפט במשפט החוזר של רומן זדורוב, מי שהורשע כבר בעבר ברצח תאיר ראדה. זדורוב כזכור, זכה למשפט חוזר לאחר ראיות חדשות שצצו בתיק. מי שעוד מחכה להכרעת הדין, היא אולה קרבצ'נקו, מי שבמשך שנים כונתה א.ק. הואשמה ברצח של ראדה ז"ל וזוכתה בידי בית המשפט.

עורך הדין של זדורוב מאשים את קרבצ'נקו, צפו בהצצה לסרט:

הצצה לסרט שישודר ביום חמישי צילום: כאן 11

עורך דינו של זדורוב ממשיך לטעון כי קרבצ'נקו היא הרוצחת

במאי 2021 מחליט בית המשפט העליון לערוך משפט חוזר לרומן זדורוב. עו"ד ירום הלוי, שמייצג את זדורוב, ממשיך לטעון כי אולה היא זו שביצעה את הרצח וגורר אותה שוב למשפט מתוקשר. במסגרת משפטו החוזר, נקראה אולה לתת עדות שנמשכה ארבעה ימים. 

ירום הלוי, מאשים את קרבצ

ירום הלוי, מאשים את קרבצ'נקו צילום: David Cohen/Flash90

מאחורי הקלעים בעדותה של קרבצ'נקו שנלחמת שוב על חפותה

ביום חמישי הקרוב, לאחר הכרעת הדין, ישורד ב"כאן 11" הסרט אורות וצללים שחושף את מאחורי הקלעים בעדותה של קרבצ'נקו שנלחמת שוב על חפותה. הסרט חוזר ומלווה אותה מהרגע בו ניסתה להתחיל את חייה כאישה חפה מפשע, דרך ניסיונות חוזרים ונשנים של מי שממשיכים לרדוף ולהאשים אותה. הסרט יחשוף גם את מאבקיה המשפטים והתקשורתיים של אולה בבן זוגה לשעבר.

במרץ 2021 שודר ב- כאן 11 הסרט "צל כבד", שחשף את סיפורה של קרבצ'נקו, המוכרת כא.ק. זאת לאחר שבסדרת הטלוויזיה "צל של אמת" טען בן זוגה לשעבר שאולה התוודתה בפניו על כך שרצחה את הנערה תאיר ראדה ז"ל וכך הפכה בעיני ההמון לנרדפת ולחשודה המרכזית ברצח, למרות שמדינת ישראל ניקתה אותה מכל חשד.