זדורוב יזוכה? בפרקליטות נערכים תקשורתית ליום שאחרי

בפרקליטות המדינה מחכים להכרעה במשפטו החוזר של רומן זדורוב ומתכוננים גם לאפשרות שיזוכה. בדיונים מיוחדים יחד עם אנשי הדוברות הם מגבשים את הדרך בה יסבירו לציבור מקרה של זיכוי | השופטים ביקשו דחיה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 11/01/23 09:21 יח בטבת התשפג

זדורוב יזוכה? בפרקליטות נערכים תקשורתית ליום שאחרי
רומן זדורוב, צילום: David Cohen/Flash90

נערכים לפסיקה בתיק זדורוב: בפרקליטות המדינה מתכוננים לפסיקת בית המשפט המחוזיבעניינו של רומן זדורוב ונערכים לאפשרות שבית המשפט יזכה את זדורוב, כך מפרסם נטעאל בנדל ב-"ישראל היום". בפרקליטות ערכו ישיבה מיוחדת בה דנו הפרקליטים עצמם יחד עם אנשי הדוברות באפשרות בה בין המשפט יזכה את זדורוב, מה שייתן מכה קשה לפרקליטות.

רומן זדורוב מדבר לראשונה: "הייתי צריך להיות יותר חזק":

מתכוננים לביקורת הציבורית

מטרת הפרקליטות היא להיערך מראש למצב בו תוטח בהם ביקורת ציבורית קשה במידה וזדורוב יזוכה והם נערכים בכל המישורים למצב כזה, החל הדרך בה יסבירו לציבור את פסיקת בית המשפט ועד לאנשים מטעם הפרקליטות שיתראיינו בתקשורת.

אילנה ראדה עם תמונת תאיר ז"ל

אילנה ראדה עם תמונת תאיר ז"ל צילום: Michael Giladi/Flash90

השופטים קיבלו ארכה להגשת פסק הדין

סגן נשיאת בית המשפט המחוזי בנצרת סאאב דבור העניק ארכה של 90 ימים לשופטים בתיק על מנת להגיש את פסק הדין לבקשתם. בהחלטה נכתב: "לנוכח אופי התיק והיקפו, תיק המעורר סוגיות ראייתיות ומשפטיות מורכבות, המצריכות זמן נוסף למתן הכרעת הדין".

אחת הסיבות בגינן חשים בפרקליטות, כי האפשרות לזיכויו של זדורוב ממשית, היא התאקלים החוזרים  והנשנים עםהרכב השופטים בתיק שפעם אחר פעם הקשו על הפרקליטות. במקרים מסויימים הדבר אף גלש מעבר לוויכוחים משפטיים רגילים, מה שמעלה אצל הפרקליטות את החשש כי השופטים אכן יזכו את זדורוב.

השופט בתיק, אשר קולא

השופט בתיק, אשר קולא צילום: David Cohen/Flash90

רצח תאיר ראדה

ב-2006 זיעזע את המדינה הרצח המחריד של תלמידת בית הספר מקצרין תאיר ראדה. הפרשה המזעזעת עומדת בלב השיח התקשורתי הישראלי כבר שנים רבות כשמידי פעם מתגלים פרטים חדשים. סביב הפרשה נוצרו קונספירציות רבות וגם סרטים וסדרות שניסו לפענח מה באמת קרה באותו רצח נוראי.