עוברים למתכונת חירום: ערוץ הטלוויזיה מכריז על שינויים

בעקבות המצב המתוח במדינה וההפגנות המתחוללות ברחבי הארץ, תאגיד השידור הציבורי מודיע על שינויים בלוח השידורים היומי ודחייה של טקס פרסי הטלוויזיה שהיה אמור להתקיים מחר

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 13:40 ה בניסן התשפג

עוברים למתכונת חירום: ערוץ הטלוויזיה מכריז על שינויים
אולפן חדשות. אילוסטרציה, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעקבות המצב המתוח והמחאות המתחוללות ברחבי הארץ, המדינה נכנסה למתכונת של מצב חירום. אתמול (א') לאחר ההודעה של בנימין נתניהו על פיטוריו של יואב גלנט, הוחלט לדחות את שידור הפרק של הישרדות ברשת 13 למועד אחר ובמקומו להתעסק במצב הנוכחי ולסקר את ההפגנות ברחובות. היום מודיעים בכאן 11 על שינויים נוספים, וביטול תכניות בלוח השידורים.

אלו השינויים בלוח השידורים

התכנית "פגישה עם רוני קובן" שהייתה אמורה להיות משודרת היום בכאן 11 לא תשודר כמתוכנן. גם הספיישל עם תם אהרון, "נפיץ", יידחה וישודר במועד אחר. בנוסף לכך, טקס פרסי הטלוויזיה שהיה אמור להתקיים מחר בוטל ולא ישודר כפי שנקבע. על פי פרסום של רן בוקר, ההחלטה לביטול הטקס הגיעה בעקבות בקשה של אמנים רבים לדחייתו, "לא נוכל לשבת בבגדים חגיגיים ולמחוא כפיים כשהמדינה בוערת".

בהנהלת האקדמיה לטלוויזיה היו נחושים לקיים את הטקס כמתוכנן, למרות המצב, אך בסופו של דבר הבינו שאמנים רבים יבחרו להיעדר מהטקס, ונאלצו להודיע על דחייתו וקיומו במועד חדש.