בדרך לשביתת רעב? חברת המזון הגדולה מצטרפת למחאה

בעקבות המצב המתוח בארץ וההפגנות הסוערות, ענקיות המזון בארץ מצטרפות למחאה ומודיעות על השבתת הסניפים: "החלטנו לנקוט עמדה ולדרוש מהנהגת המדינה לעצור את החקיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 13:09 ה בניסן התשפג

בדרך לשביתת רעב? חברת המזון הגדולה מצטרפת למחאה
צילום: shutterstock

המצב במדינה מתוח מתמיד. הבחירה של בנימין נתניהו לפטר את יואב גלנט מתפקידו כשר הביטחון הציתה מחדש את ההפגנות ברחובות, מהימין ומהשמאל כאחד. ארגונים שונים הודיעו על שביתה במשק, ביניהם רופאים, רשתות האופנה, נתב''ג ועוד. כעת גם רשתות המזון מצטרפות למחאה ומודיעות על הבחירה לשבות.

שטראוס מצטרפת לשביתה

חברת המזון הגדולה, שטראוס, מצרפת לקריאה לעצור את החקיקה ולהיכנס להידברות. במסגרת הקריאה החברה סוגרת את כל מטות החברה למשך 48 שעות. המפעלים, הלוגיסטיקה ומוקדי השירות ימשיכו לפעול כרגיל. מנהלי החברה הסבירו את הבחירה, "נוכח השסע ההולך ומעמיק בעם והמציאות סביבנו החלטנו לנקוט עמדה ולדרוש מהנהגת המדינה לעצור את החקיקה במטרה להגיע להסכמות נרחבות".

מקדונלדס

מקדונלדס צילום: shutterstock

"אין מקום לפוליטיקה, רק לאחדות ולמנהיגות"

"אנחנו קוראים לראש הממשלה ולחברי הממשלה לעצור באופן מידי את הליכי החקיקה, לפעול כדי לעצור את השסע בעם ולהוריד את גובה הלהבות", ביקשו בשטראוס. "מדינת ישראל נמצאת באחת התקופות המטלטלות והמורכבות ביותר שידענו. היום, בבוקר קשה כזה, אין מקום לפוליטיקה, יש רק מקום לאחדות ולמנהיגות".