הצצה תם אהרון במפגש עם דתיים: "הייתם נכנסים לשחות אם היו כאן נשים?"

בסדרה דוקו-קומית חדשה, הסטנדאפיסט יוצא ללמוד על הפרדה מגדרית והדרת נשים בחברה הדתית ובכלל. במסגרת התכנית הוא נפגש עם דתיים וחרדים ומנסה להבין מה מתחולל בצד השני של הויכוח

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 16:46 ד בניסן התשפג

תם אהרון במפגש עם דתיים: "הייתם נכנסים לשחות אם היו כאן נשים?"
צילום: כאן 11

תם אהרון הוא אחד המגישים המזוהים עם כאן 11. בסדרה דוקו-קומית חדשה הוא יוצא ללמוד על נושא ההפרדה המגדרית, המכונה גם "הדרת נשים", מהמרחב הציבורי. המגיש יוצא למסע נטול שיפוטיות ודעות קדומות, בו הוא מגיע ל"מדרגות המריבה" בשכונה אולטרה-חרדית בבית שמש, לקמפוס בקרייה האקדמית אונו שם כבר נפתחו כיתות לימוד בהפרדה, וישכשך בנחל הקיבוצים בו רוחשת מתחת לפני השטח מריבה על טבילה בהפרדה.

תם אהרון יוצא ללמוד על נושא ההפרדה המגדרית

במהלך המסע אהרון נפגש עם דין-דין אביב ושרון רוטר, מוזיקאיות חוזרות בתשובה אשר מבקשות שיאשרו להן לקיים מופעים בהפרדה לקהל נשי, עם יהודה פואה מארגון "בצלמו" אשר נלחם עבור הפרדה בשטחי ציבור, עם פרופסור יובל אלבשן שמלמד גברים חרדים משפטים בהפרדה ועם רבים אחרים. בהצצה לפרק בו אהרון מגיע לנחל הקיבוצים יחד עם חבורת דתיים, הוא מנסה להבין מה מקור הבעיה. "כמה מכם הייתם נכנסים לשחות אם היו כאן נשים?" שאל אותם, והשיב בעצמו, "אף אחד".

מתוך המסע שלו אהרון מנסה להבין את הדעות של שני הצדדים, אך לא במטרה לחנך או להטיף. את התוצאות מהמסע תם ישטח בארוחת ערב חגיגית בפני חבריו, המייצגים את כל חלקי החברה הישראלית ומגולמים על ידי שחקנים. ביניהם אישה חילונית, אישה דתייה, גבר חרדי, גבר ערבי וגיי.