קרבות הרייטינג: ערוץ 13 החליט לעצור את שידורי הסדרה באמצע

בשל רייטינג נמוך רשת החליטו להוריד סדרה משידור, "זהו זה" מובילה על "אהבה חדשה" וערוץ 14 ממשיך לשמור על מקום שני ומכובד | אחוזי הרייטינג של הערב החולף

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/23 13:17 ב בניסן התשפג

קרבות הרייטינג: ערוץ 13 החליט לעצור את שידורי הסדרה באמצע
צילום: Hadas Parush/Flash90

המלחמה על נתוני הרייטינג - "זהו זה" מנצחת את "אהבה חדשה": בערב האחרון, תאגיד השידור הציבורי "כאן" ניצח את רשת בפריים טיים. על פי נתוני השידור שפורסמו היום (ו') על ידי רן בוקר, נתוני הצפייה של כאן עמדו 6.9 אחוז עם התוכנית "זהו זה", בעוד נתוני הצפייה של קשת עם "אהבה חדשה" עמדו על 5.6 אחוז, אמנם קרוב, אבל עדיין בפער. עוד מנתוני הרייטינג: ערוץ 14 שומר על המקום השני ברייטינג החדשות, והסדרה "השגרירות" תרד מהמסך.

מאיה ורטהיימר, אהבה חדשה

"זהו זה ניצחו את אהבה חדשה" צילום: צילום מסך

אחרי 9 פרקים: רשת מורידה את הסדרה "השגרירות":

בנוסף, לאחר ששודרו תשעה פרקים, בגלל אחוזי הרייטינג הנמוכים של התוכנית, רשת הודיעה כי היא מורידה את הסדרה "השגרירות" משידור,  זאת כאשר נותרו עוד אחד עשר פרקים נוספים לסיום התוכנית.

ערוץ 14 עדיין במקום השני

על פי נתוני הרייטינג בחדשות, ערוץ 14, החדש מבין כלל הערוצים, ממשיך לצבור תאוצה. לא מזמן הערוץ הצליח לעשות מהפך ולקטוף את המקום השני בטבלת הנתונים, וכעת הוא משמר את המקום המכובד בחלק העליון של הטבלה. נתוני רייטינג החדשות מראים כי קשת הובילה בפער גדול עם שישה עשר אחוזי רייטינג, ערוץ 14 הוא הבא בתור, עם תשעה אחוזים, ולאחריו רשת עם שבעה אחוזים וכאן עם 5.9 אחוזי רייטינג.