ביקשנו וקיבלנו ביקשנו וקיבלנו: עונה שנייה לאיסט סייד

הסדרה "איסט סייד" בכיכובו של יהודה לוי הגיעה השבוע לסיומה. רגע לאחר סיום העונה הראשונה, פורסם כי תחודש לעונה שנייה עם השחקנים האהובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 14:25 א בניסן התשפג

ביקשנו וקיבלנו: עונה שנייה לאיסט סייד
צילום: באדיבות כאן 11

הסדרה האהובה של כאן 11, "איסט סייד", שהגיעה השבוע לסיומה, תחודש לעונה שנייה בערוץ. במרכז הסדרה עומד מומי בן דאהן, סוחר קרקעות כריזמטי שעובד עבור עמותה יהודית הרוכשת נכסים במזרח ירושלים. שלא כצפוי, מומי לא שם מתוך אידיאולוגיה, הוא רק מחכה לעשות את המכה שתבטיח את עתידה של מאיה,, בתו היחידה הנמצאת על הרצף האוטיסטי ומנסה לפתח עצמאות לקראת גיוסה לצבא.

"איסט סייד" תחודש לעונה שנייה

לאור העניין הרב ואהדה ציבורית שזכתה הסדרה, בכאן כבר החלו לעבוד על פיתוח לעונה שנייה. בסדרה כיכבו לצד יהודה לוי גם נטע ריסקין, גפן קמינר, עלא דקא, שרה וינו אלעד, אמיר חורי, ג'מיל חורי, שאדן קנבורה, שלומי קוריאט ורבים נוספים. בעונה השנייה צפויה להתרחש תפנית בעלילה שתשפיע על כל המעורבים.

הישג נוסף ליהודה לוי

חידוש הסדרה מתווסף לרשימת ההישגים של יהודה לוי, שמככב לאחרונה כמעט בכל מקום. עד לא מזמן הוא הופיע על המסך ב"איסט סייד", כיכב לצד רותם סלע ב"גוף שלישי" בקשת 12, ולאחרונה נבחר להנחות את העונה החדשה של המירוץ למיליון, שם יחליף את רון שחר שהנחה את התכנית מאז תחילתה. העונה הקרובה של המירוץ תשודר בקשת 12, והליהוקים אליה כבר החלו.