ממשיכים במלחמת הרייטינג: רשת שולפת את הקלף המנצח

ערוץ 13, שנמצא כמעט תמיד מאחורי ערוץ 12 בטבלת נתוני הרייטינג, מנסה להציל את כבודו ומחזיר את השעשועון המצליח בהגשת אברי גלעד, שישודר בימי שישי בשעות הפריים טיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 09:56 כט באדר התשפג

ממשיכים במלחמת הרייטינג: רשת שולפת את הקלף המנצח
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

רשת 13 וקשת 12 נמצאות במלחמה מתמדת על אחוזי הרייטינג, בה השניה קוטפת לרוב את המקום הראשון. לאחרונה רשת מאכזבת עם נתונים נמוכים במיוחד, מלבד הבלחות קטנות, ולעיתים נמצאת אפילו מאחורי ערוץ 14. ברשת כנראה הבינו שהם חייבים לנקוט בצעדים משמעותיים שיצילו את כבודם, ואתמול (ג') הודיעו על מהלך חדש.

רשת מעלה את "אל תפילו את המיליון" עם אברי גלעד

אחד המגישים החזקים ביותר של רשת, אם לא הקלף המנצח שלהם, הוא אברי גלעד. כדי לחזק את הערוץ בימי שישי, יום בו נתוני הרייטינג בערוץ נמוכים במיוחד, רשת 13 הכריזה על עליית עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" בהנחיית אברי גלעד, שתשודר בימי שישי בשעות הפריים טיים. עבור רשת, שנמצאת במצב ירוד בתקופה האחרונה, מדובר במהלך הכרחי שיכול להציל את כבודה.

"זו עונה נפלאה ולערוץ אין תקציב על לדחוף את זה"

רק לפני מספר ימים, על פי דיווח של כתב "ישראל היום", ערן סוויסה, מאיה ורטהיימר העלתה סטורי המיועד לחבריה הקרובים וחשפה את המצב העגום של רשת. בסטורי שהעלתה כתבה, "חברי הקלוז פרינד שלי, אני ממש מבקשת שתעזרו לי להרים היום לאהבה חדשה שתשודר היום ברשת 21:15. זו עונה נפלאה ולערוץ אין תקציב לדחוף את זה כמו שצריך, אז בבקשה תהיו חברים. ואני חייבת לכם, וואלה זה שווה". כעבור כמה דקות, הבינה מאיה כי מדובר בטעות והסירה את הסטורי.