עלתה על הגל: רשת 13 עוקפת שוב את המתחרות

לאחר תקופה ארוכה שבה הפסיד לערוצים המתחרים בנתוני הרייטינג, ערוץ 13 מצליח להתאושש פעם נוספת ולקטוף את המקום הראשון בטבלה עם פרק ההדחה של הישרדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 10:32 כו באדר התשפג

עלתה על הגל: רשת 13 עוקפת שוב את המתחרות
הישרדות, צילום: יחצ

זה לא סוד שמאז הפיצול הדרמטי בין קשת לרשת, לשני ערוצים נפרדים, הראשונה היא זו שעוקפת כמעט בכל הקטגוריות. רק בשישי האחרון הסדרה "השגרירות" של ערוץ 13 הגיעה לנתון של 1.2% רייטינג, נתון שנחשב לנמוך בצורה חריגה. למרות זאת, לאחרונה נראה שברשת מתחילים להתאושש, ולא מזמן הצליחו לעשות מהפך ולקטוף לראשונה את ראש טבלת הרייטינג.

"הישרדות" שוב עקפה את "נינג'ה ישראל"

אתמול (שבת) ערוץ 13 הצליח לעשות זאת שוב, כשהתכנית "הישרדות" השיגה את אחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר בשעות הפריים טיים. פרק ההדחה של התכנית הגיע ל-12.4% רייטינג והותיר אחריו את "נינג'ה ישראל" של קשת 12 עם 11.8% רייטינג, פער מרשים של 0.6%. די הרבה מאחור, "הפטריוטים" של ערוץ 14 הגיעה ל-6.5% רייטינג, ובתחתית הטבלה שידור חוזר של "היהודים באים" של כאן 11, עם בסך הכל 4.4% רייטינג.

בפרק ששודר אתמול בנינג'ה ישראל, המתמודד ישי כלפון, שסיים בעונה הקודמת במקום השלישי, העפיל לגמר העונה השלישית לאחר שניצח את היריב רוני קפלנסקי בדו-קרב וסיים במקום הראשון את מקצה חצי הגמר. כלפון לחץ על הבאזר בזמן של 5 דקות ו36 שניות.

צילום: עודד קרני