"חג שמח ולכו לעזאזל": המונולוג של השר קרעי בארץ נהדרת נחשף

ארץ נהדרת ממשיכה הערב לעוד תוכנית עם הרבה פוליטיקה. בין היתר יגיע חיקויו של שר התקשורת לאחר הציוץ שעורר זעם. "מי יתן ותלכו לעזאזל ותגלו שהוא סגור ואז תלכו לקיבינימט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 16:24 טו באדר התשפג

"חג שמח ולכו לעזאזל": המונולוג של השר קרעי בארץ נהדרת נחשף
החיקוי של השר קרעי בארץ נהדרת: "לכו לעזאזל", צילום: ארץ נהדרת

לאחר הסערה מגיע החיקוי: לאחר הציוץ שעורר סערה וזכה לשלל תגובות, החיקוי של שר התקשורת מגיע הערב לארץ נהדרת וייתן שם מונולוג ארוך סביב הציוץ שלו שעורר סערה השבוע. בתוכנית שתשורת אחרי החדשות יככב השר לצד הדמויות הרגילות של ראש הממשלה ושאר השרים שעומדים במוקד העניינים. מי שעוד יגיעו הערב לתוכנית הם הזמרים חנן יובל וקובי פרץ.

צפו במונולוג המלא של קרעי:

הסערה של קרעי

כזכור בערב פורים פרסם שר התקשורת ברכה לפורים שכללה גם כמה ביטויים דוגמת: "עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל". המהלך גרר ביקורת על קרעי כשגם סגנית השר מיכל וולדיגר הגיבה ותקפה את הפוסט: "השר קרעי, אני חוששת שקצת נסחפת".

קובי פרץ וחנן יובל, דואט בארץ נהדרת

קובי פרץ וחנן יובל, דואט בארץ נהדרת צילום: ליאור בורג photoburgi@

מי שעוד יגיעו, הם שני הזמרים שעמדו השבוע בעין הסערה קובי פרץ וחנן יובל. השניים כאמור הגיעו לכותרותלאחר שיובל סירב להופיע בפני הכנסת כשהוא מכנה חברים בקואליציה "גסי רוח". בהמשך שמו של קובי פרץ שורבב גם לשיח והוא מנגד התנגד לכך ואף הזמין את יובל להופיע איתו בהופעה הקרובה. השניים כאמור יגיעו גם הם לארץ נהדרת.