הצצה אביתר בנאי חושף: "אבא שלי אמר לי - אם תלך עם הציציות בחוץ, לא נהיה בקשר"

במסגרת התכנית מחוברים, אורנה ואביתר בנאי בשיחה חשופה על היציאה שלה מהארון, על החזרה שלו בתשובה, על היחס הקשה של ההורים ועל הקשר שלהם: "משהו בינינו צריך גם לחזור בתשובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 16:49 ו באדר התשפג

אביתר בנאי חושף: "אבא שלי אמר לי - אם תלך עם הציציות בחוץ, לא נהיה בקשר"
אביתר בנאי, צילום: מרים אלסטר

עונת העשור של מחוברים שמשודרת בהוט חושפת את סיפורם האישי של שישה מפורסמים, המתעדים כל רגע בחייהם בצורה חשופה אל מול המצלמות. בעונה הזו משתתפים יעל שלביה, מיקי בוגנים, קרן פלס, אורנה בנאי, אורי ששון והדר מרקס. בפרק שישודר הערב (ב'), צולמה שיחה אינטימית בין הקומיקאית אורנה בנאי לאחיה הזמר אביתר, על היציאה שלה מהארון ועל החזרה שלו בתשובה.

אביתר בנאי על האב: "היה לו מאוד קשה, החזרה בתשובה"

"אני שנים הלכתי עם תחושה של פחד גדול להיות מי שאני", שיתפה בנאי את אחיה הקטן, "כי מבחינת ההורים זה היה חטא". הזמר הבין והתייחס לאביהם, "מבחינתו את איבר בגוף שלו שפועל נגד רצונו". בנאי שיתפה כי אחד הדברים שהיא זוכרת במיוחד היה משפט שההורים שלהם חזרו עליו, "יש לך אח קטן בבית". האח המדובר הוא אביתר, שעבר תהליך משלו שזעזע את המשפחה. "כשאני חזרתי בתשובה, אבא אמר לי: 'אם אתה הולך עם הציציות בחוץ, אנחנו לא נהיה בקשר'", שיתף את אחותו הגדולה, שהופתעה מהסיפור. "זה היה לו מאוד קשה, החזרה בתשובה", שיתף הזמר, "גם לאמא, אבל לאמא פחות".

"משהו בינינו צריך גם לחזור בתשובה"

לאחר השיתוף המפתיע של אביתר, הקומיקאית שאלה האם הרגיש גם את הביקורת שלה, בנוסף לזו של ההורים. "אני מרגיש שהתבאסנו אחד על השני", הזמר הודה, "לי הייתה ביקורת על החיים החילוניים שלך, ואת התבאסת עליי". למרות שהתחושה הייתה הדדית, בנאי הרגיש צורך להתנצל. "אני מרגיש שהייתי לא בסדר מולך", שיתף את אחותו, "באיך ששפטתי את החיים שלך". השניים היו אחים קרובים במיוחד, אך הכיוונים שלקח כל אחד מהם הרחיקו בין השניים. "המקום של לקבל אותך באמת זה מקום שעוד חסר בקשר בינינו, אני חושב שמשהו בינינו צריך גם לחזור בתשובה".