עוד תיעוד מהחתונה של שולי רנד וצופית גרנט נחשף: אורנה בנאי מתרגשת ומפרגנת

שבוע עבר מאז החתונה המרגשת של צופית גרנט והזמר שולי רנד וברשת עדיין מתרגשים, החברה הקרובה של גרנט, הקומיקאית אורנה בנאי חשפה תיעוד מהחתונה ופרגנה: "נדרש הרבה אומץ לבחור בטוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/21 11:37 יב בכסלו התשפב

עוד תיעוד מהחתונה של שולי רנד וצופית גרנט נחשף: אורנה בנאי מתרגשת ומפרגנת
צופית גרנט, צילום: תום ניסני

אחרי שהתרגשנו מהחופה המיוחדת של בני הזוג שולי רנד וצופית גרנט, שנישאו כדת משה וישראל בשבוע שעבר, אורנה בנאי, החברה הקרובה של גרנט חושפת עוד תמונה של הכלה המאושרת בשמלת כלה ומפזרת המון אהבה: "העולם זקוק ללב שלך".

 

בנאי וגרנט נמצאות בקשר קרוב והקומיקאית פרגנה לכלה הטרייה: "חברה כלה שלי, כוכב מנצנץ בשמיים. מגדלור. את חוגגת יומולדת היום, מזל טוב חברה יקרה. בבקשה תמשיכי להפיץ אור. תמשיכי לשפוך טונות של אהבה וטוּב לב לעולם. העולם זקוק ללב שלך. לחוסר השיפוטיות שלך. אני זכיתי בך", כתבה בנאי. "למדתי דרכך מה זו אהבה שאינה תלויה בדבר. למדתי מה זו נתינה. דרכך הבנתי שנדרש הרבה אומץ לבחור בטוב. אוהבת אותך. לעולמים", הוסיפה.

בתחילת השבוע חשף הזמר שולי רנד תמונה זוגית ראשונה עם צופית גרנט. השניים נישאו לאחר כשנתיים של זוגיות שידעה גם לא מעט הכחשות וקשיים. לאחרונה העניק רנד ראיון אישי על הקשר המיוחד ותיעוד של הזמר שובר את הכוס מתחת לחופה ריגש את המעריצים.