אחרי שהואשמה ברצח תאיר ראדה: העדה המרכזית נלחמת על חפותה בסרט חדש

בסרט חדש "אורות וצללים" אולה קרבצ'נקו, שחיה בצל פרשת רצח תאיר ראדה - נלחמת על חפותה ומנסה לשקם וחייה. קרבצ'נקו נחשפה בסרט "צל של אמת" שם עלה החשד כי היא קשורה לרצח תאיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 15:19 ח באדר התשפג

אחרי שהואשמה ברצח תאיר ראדה: העדה המרכזית נלחמת על חפותה בסרט חדש
אולה קרבצ'נקו, צילום: כאן 11 תאגיד השידור הישראלי

רצח תאיר רדה - כיוונים חדשים? הרצח המחריד של תאיר ראדה ב-6 בדצמבר 2006, זעזע כל בית בישראל. המחשבות והתהיות על האיש שהיה מסוגל לרצוח תלמידת חטיבת ביניים, העסיקו אתם כולם, גם אחרי שהרוצח רומן זדורוב נתפס והורשע. לפני כשלוש שנים בעקבות עדויות חדשות שהתגלו, שוחרר זדורוב למעצר בית והוחלט לקיים משפט חוזר, שמציב סימן שאלה חדש על זהות הרוצח.

חשפים מאחורי הקלעים בעדותה של קרבצ'נקו 

המשפט החוזר של רומן זדורוב הוא המשך הסיוט של אולה קרבצ'נקו, שבעקבות סדרה ששודרה עליה לפני שבע שנים, עלה החשד כי היא האשמה ברצח המחריד של תאיר ראדה. בסרט חדש של כאן 11, נחשפים מאחורי הקלעים בעדותה של קרבצ'נקו במשפט החוזר של זדורוב.

למרות שמדינת ישראל ניקתה אותה מכל חשד, עדיין יש מי שבטוחים כי קרבצ'נקו היא האשמה ברצח המזעזע של תאיר. במשך השנים האחרונות אולה נלחמת כדי להפוך מקורבן מובס לאשה חזקה ונקייה מכל רבב, מנסה לשקם את חיה ונאבקת על חפותה.

פרומו ראשון מתוך הסרט "אורות וצללים" על אולה קרבצ'נקו

הסדרה "צל של אמת" ו"צל כבד" - העלו את החשד כי אולה קשורה לרצח תאיר ראדה

כזכור, הסדרה "צל של אמת" ניסתה להטיל מעט אור על הפרשה, אך גם חשפה פרטים נוספים שרק הוסיפו שמן לתוך מדורת הקונספירציות. אחת ההשערות שעלו באותה סדרה היה שמה של אולה קרבצ'נקו כאפשרות לזהות הרוצחת. 

חמש שנים לאחר מכן, שודר ב- כאן 11 הסרט "צל כבד", שחשף בפירוט את סיפורה של קרבצ'נקו. שלאחר שבסדרת הטלוויזיה "צל של אמת" טען בן זוגה לשעבר שאולה התוודתה בפניו על כך שרצחה את הנערה תאיר ראדה ז"ל,  הפכה בעיני ההמון לנרדפת ולחשודה המרכזית ברצח. זאת למרות שמדינת ישראל ניקתה אותה מכל חשד.

קרבצ'נקו נלחמת על חפותה: "אומרים עליי שאני חזקה, אבל הסיפור הזה הוא גדול עליי"

"אני כאילו מחזיקה מעמד, ואומרים עליי שאני חזקה, אבל הסיפור הזה הוא גדול עליי", אומרת קרבנצ'קו בפרומו הראשון לסדרה, שנותן הצצה לעדותה במשפט זדורוב, לחייה הפרטיים אותם מנסה לשקם, ולקולות שעדיין קוראים להרשיעה.

אולה קרבצ

אולה קרבצ'נקו צילום: עידו הר