צפו בקטע פדיחה בשידור חי: המרואיין הלא נכון הוזמן לאולפן

תקרית משעשעת באולפן "המטה" של חדשות 13 כאשר ספי עובדיה פנה אל מרואיין והציג אותו כמשה חזן הכלכלן, בעוד הוא בכלל משה חזן הנדל"ניסט | מ-13 נמסר: "העניין מטופל ואנו מתנצלים בפני הצופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 07:44 ה באדר התשפג

פדיחה בשידור חי: המרואיין הלא נכון הוזמן לאולפן
ספי עובדיה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבוכה בשידור חי: תוכנית "המטה" ששודרה אמש (מוצאי שבת) בערוץ 13 התכוונה להזמין את פרופסור משה חזן, כלכלן שהתפטר מבנק ישראל במחאה על מדיניות הממשלה, אולם מי שהגיע לאלופן היה משה חזן אחר מעולם הנדל"ן.

"לא, אני איש נדל"ן במקצוע שלי"

במהלך השידור החי פנה אל חזן המגיש ספי עובדיה והציג אותו כאמור ככלכלן שהתפטר מבנק ישראל. "פרופסור משה חזן, ערב טוב", פנה אליו עובדיה. "לשעבר חבר הוועדה המוניטרית בבנק ישראל. התפטרת בין היתר -". חזן תיקן: "לא, אני איש נדל"ן במקצוע שלי". "סליחה?", אמר עובדיה ההמום.

"כן, איש נדל"ן. את מתן אני מכיר קצת מהנדל"ן", אמר חזן, והחווה אל אל מתן חודורוב שישב באולפן.
חודורוב בעליל לא הכיר אותו בתמורה. "לא הבנתי", אמר הכתב הכלכלי בחיוך, "אתה לא פרופסור משה חזן?". "לא", השיב חזן. מיד כאשר הבינו את הטעות עבר המגיש ספי עובדיה למרואיין הבא - וחזן לא נראה עוד בשידור.

צפו בקטע המשעשע:

מחדשות 13 נמסר: "טעות אנוש הובילה לכך שבמקומו של פרופ׳ משה חזן הוזמן אדם אחר שעונה לאותו שם מבלי שהדבר הובא לידיעתו של המגיש. העניין מטופל ואנו מתנצלים בפני הצופים".