אחרי שחצה את הכביש: זאת התכנית שיקבל שרון גל בערוץ 14

אחרי 14 שנים בערוץ 13 הודיע המגיש שרון גל על מעבר לערוץ המתחרה המזוהה עם הימין | המגיש הוותיק יצטרף למגי טביבי ויגיש יחד איתה את המהדורה המרכזית של הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/23 22:26 ד באדר התשפג

אחרי שחצה את הכביש: זאת התכנית שיקבל שרון גל בערוץ 14
שרון גל, צילום: Avshalom Sasoni/POOL

מגיש הטלוויזיה שרון גל הודיע לפני כשבוע וחצי על עזיבת ערוץ 13 לאחר 14 שנים רצופות בערוץ. כעבור זמן קצר הוא פרסם ציוץ בטוויטר בו כתב: "עכשיו 14!", והיום (שבת) נודע איזו תכנית הוא מקבל.

מצטרף למגי טביבי

על פי פרסום של רן בוקר, גל יצטרף למגישה מגי טביבי והם יגישו יחד את המהדורה המרכזית של הערוץ. נציין כי עם המעבר לאפיק 14 קיבלה טביבי את הגשת המהדורה יחד עם יונתן אוחיון אך לבסוף היא נשארה לבדה, וכעת כאמור יצטרף אליה גל.

גל נמנה על צוות מגישי ערוץ 13 כ-14 שנים, עוד לפני המיזוג בין רשת לערוץ 10. הוא התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ועם הזמן עבר למשבצת המגיש והוביל תוכניות כגון "לילה כלכלי" ו"שרון ורני". מאז 2020 הוא מגיש את התוכנית חמש עם שרון גל. מאיר קוטלר, משנה למנכ"ל רשת 13, מסר אחרי העזיבה: "אנו מודים לשרון על 14 שנים של פעילות משותפת ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

נציין כי ההצטרפות של גל מגיעה על רקע העובדה כי בחודשים האחרונים חווה ערוץ 14 פריחה ומציג נתוני רייטינג שמשתווים לנתוני התאגיד ומתקרבים גם לנתוני ערוץ 13.