עוד פעם: רותם סלע ואסי עזר בתכנית חדשה

אחרי שהנחו יחד שלל תכניות על המסך, היוצר והשחקנית שהפכו גם לחברים טובים יובילו יחד תכנית ריאליטי חדשה, המבוססת על משחק ילדים מוכר

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 13:09 ב באדר התשפג

עוד פעם: רותם סלע ואסי עזר בתכנית חדשה
סוס מנצח, אסי עזר ורותם סלע, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

את צמד המנחים והחברים הטובים רותם סלע ואסי עזר אפשר לראות כמעט בכל מקום. סלע מככבת בימים אלו בסדרה חדשה של קשת 12, בגוף שלישי, ושניהם יחד מופיעים על המסך פעמיים בשבוע בריאליטי הספורטיבי נינג'ה ישראל. רק לא מזמן הם סיימו עונה נוספת של הכוכב הבא ובעבר הרחוק הנחו גם את "רק רוצים לרקוד", וכעת השניים קוטפים תכנית נוספת.

הצמד ינחה ריאליטי חדש המבוסס על משחק "הרוצח"

התכנית החדשה שינחו הצמד היא ריאליטי חברתי שמבוסס על המשחק "הרוצח", הנקרא גם "העיירה", ובשנה האחרונה הפך לאחד הפורמטים החדשים המדוברים ביותר בעולם. עד כה שודר הפורמט בהצלחה במדינות רבות, ביניהן אוסטרליה, ארצות הברית ובריטניה, ונמכר ל-17 מדינות שיפיקו לו גרסאות מקומיות. 

במסגרת התוכנית שתשודר בקשת 12, קבוצה של ישראלים תתכנס בטירה אירופאית כאשר המטרה היא להישאר אחרון ולזכות בכל הקופה. בנוסף לכך, חלק מהמשתתפים יקבלו תפקיד סודי, להוציא בזה אחר זה בסתר את שאר חבריהם מבלי שיעלו עליהם, כדי לזכות בכל הכסף. הליהוקים לתוכנית החדשה, בהפקת פרימנטל ישראל, החלו בימים אלה, והיא צפויה להצטלם בחו"ל בהמשך השנה.