זוג חדש על המסך: עמוס תמם ואיילת זורר

סדרת דרמה רומנטית חדשה של קשת 12 מציבה על המסך את הכוכבים הוותיקים בתפקידים הראשיים, המתאהבים זה בזו על רקע מחלת הסרטן

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 14:13 כט בשבט התשפג

זוג חדש על המסך: עמוס תמם ואיילת זורר
איילת זורר בתפקיד חדש, צילום: יניב קצב

איילת זורר הייתה אחת השחקניות העסוקות ביותר על המסך, וכיכבה בין היתר בסדרה המצליחה שטיסל, אך בשנים האחרונות ראינו אותה קצת פחות בטלוויזיה ויותר בתיאטרון. כעת היא עושה קאמבק עם תפקיד ראשי חדש בסדרה חדשה של קשת 12, "חולי אהבה", ותככב לצידו של עמוס תמם, בתפקיד בת זוגו.

 

עמוס תמם

עמוס תמם צילום: ADD

עמוס תמם ואיילת זורר יגלמו זוג בדרמה הרומנטית

הסדרה החדשה, שיצרו טל גרנית, שרון מימון ורונה תמיר בהפקת ספירו סרטים, מגוללת את סיפורה של רופאה אונקולוגית שמגלה שיש לה סרטן, ובו זמנית מטפלת במועמד צעיר לראשות הממשלה שגם אצלו מתגלה סרטן. הסדרה החדשה היא דרמה רומנטית של קשת, ומדובר באחת מתוך שורת סדרות מקור חדשות של קשת שיצטלמו השנה. המהלך מגיע בעקבות בחירה של הערוץ להשקיע 100 מיליון ש''ח בדרמה במהלך השנתיים הקרובות.

הסדרה מצטרפת להפקות מקור אחרות של קשת

הסדרה החדשה בכיכובם של צמד השחקנים המצליחים מצטרפת להפקות מקור אחרות של קשת. לא מזמן יצאה הסדרה "גוף שלישי", העוסקת בסיפור הפונדקאות של זוג המתמודד עם קשיי פוריות, בכיכובם של רותם סלע ויהודה לוי. הסדרה אמנם רק התחילה, אך גררה אחריה הרבה שיח, בין השאר של אושיות הרשת מאיה ורטהיימר שחוותה בעצמה טיפולי פוריות, וגם של כוכבת הסדרה רותם סלע שהעלתה פוסט חשוף שעורר הרבה שיח.