נפרדים ממרדית': 8 הפרידות הכי קשות באנטומיה של גריי

הכוכבת הראשית של הסדרה המצליחה מסיימת את דרכה ונפרדת. הפרידה העצובה גרמה לנו לחזור אחורה אל 8 הפרידות הקשות ששברו לנו את הלב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 16/02/23 17:03 כה בשבט התשפג

נפרדים ממרדית': 8 הפרידות הכי קשות באנטומיה של גריי
צילום: shutterstock

לאחר 19 עונות בהן כיכבה על המסך בסדרה המצליחה, השחקנית אלן פומפאו מסיימת את דרכה. השחקנית כיכבה ב-407 פרקים מהסדרה במשך כמעט עשרים שנה, וכעת לא תשחק יותר. הפרק השביעי של העונה ה-19 הוא הפרק האחרון בה תופיע דמותה של מרדית' גריי. פומפאו אמנם תמשיך להיות חלק מהסדרה, אך רק מתור מפיקה מאחורי הקלעים. לרגל עזיבתה הדרמטית, חזרנו אל שמונה הפרידות הקשות ביותר של האנטומיה של גריי:

1. ג'ורג' אומאלי

הפרידה הכואבת הראשונה הייתה מאחת הדמויות האהובות ביותר של הסדרה, ג'ורג' אומאלי. למרות שג'ורג' עשה לא מעט טעויות במהלך הסדרה, מבגידה באשתו ועד התאהבות בחברה הכי טובה, הוא עדיין נשאר הרופא המתוק שכולם אוהבים. המוות הפתאומי שלו תפס אותנו לא מוכנים ושבר לעם שלם את הלב.

צילום: shutterstock

2. לקסי גריי

אחותה למחצה של מרדית', שהופיעה בסדרה באופן פתאומי והתאהבה ברופא הבכיר החתיך, הייתה אחת הפרידות הכואבות ביותר של הסדרה. לקסי הייתה אהובה על כולם, מוצלחת, אדיבה וההבטחה הגדולה של עולם הרפואה, ובבת אחת נלקחה מאיתנו בתאונת המטוס הארורה. לא סלחנו ולא שכחנו.

צילום: shutterstock

3. מארק סלואן

על אף שלקסי ומארק הם ללא ספק אחד, לרופא הפלסטי מגיעה עמודה משלו. מארק הוא לא קונצנזוס, אפשר לשנוא אותו על היחס המחפיץ לנשים, על הבגידה בדרק או על מה שעשה ללקסי לאורך הזוגיות שלהם, אך בסופו של דבר קשה שלא לאהוב אותו. מארק עבר תהליך ארוך במהלך הסדרה, התבגר והבין מה נכון עבורו, אך בסופו של דבר הוא איבד את ההזדמנות לתקן.

צילום: shutterstock

4. איזי סטיבנס

אין ספק שאיזי היא דמות שנויה במחלוקת. היא נושאת מאחוריה סיפור דרמטי, מהתאהבות בחבר הכי טוב ועד התאהבות בחולה סופני שמת לה בין הידיים. עברנו איתה עליות ומורדות לאורך העונות, אך הפרידה שלה הייתה המפתיעה מכולם. למרות שהחלימה מהסרטן האלים בנס של ממש, היא בחרה לעזוב את בית החולים ולנטוש מאחוריה את אלכס, בעלה הפגוע. 

צילום: shutterstock

5. קאלי טורס

קאלי היא אחת הדמויות הפמיניסטיות של הסדרה, שמהרגע הראשון הוכיחה שהיא לא מפחדת מאף אחד ולא זקוקה לאף אחד. היא עברה המון, מהבגידה של ג'ורג' ועד הגירושים המכוערים עם אריזונה, ובסופו של דבר כשהיא בחרה לעזוב הכל ולטוס לניו-יורק, קצת נשבר לנו הלב.

צילום: shutterstock

6. כריסטינה יאנג

על אף שלא מדובר במוות של דמות, הפרידה מכריסטינה יאנג מדורגת במקום מכובד במצעד הפרידות. היא אחת הדמויות המזוהות ביותר עם הסדרה, החברה הכי טובה של מרדית', הרופאה המצטיינת במחזור, דמות אייקונית ללא ספק. העזיבה של כריסטינה אמנם לא הייתה מפתיעה לאחר שדוברה במשך זמן רב, אך עדיין סצנת הפרידה שלה ממרדית' היא אחת הסצנות העצובות בסדרה.

צילום: shutterstock

7. אלכס קרב

הפרידה הכי דרמטית בסדרה היא ללא ספק זו של אלכס. הדמות שעברה את התהליך הכי גדול ומשמעותי מתחילת הסדרה ועד לעונת עזיבתה, עזבה את הסדרה באופן דרמטי ולא צפוי. אלכס הפך מהבד בוי הציני של הסדרה לרופא הילדים הרגיש והנשוי, וברגע אחד ומטלטל הוא בחר להשאיר הכל מאחוריו ולחזור לאיזי, אהבתו הישנה. גם שנים אחרי המהלך, מעריצי הסדרה לא מסוגלים לסלוח על הפרידה הכואבת.

צילום: shutterstock

8. מרדית' גריי

אי אפשר לסיים בלי להכניס את כוכבת הסדרה הבלעדית, זו שהתחילה אותה וזו שככל הנראה כבר לא תסיים אותה. מרדית' נמצאת על מסכי הטלוויזיה כבר כמעט שני עשורים, והיא הייתה אחת משלושת השחקנים היחידים ששרדו עד כה. כעת כוכבת הסדרה מסיימת את דרכה, וקשה להאמין כיצד הסדרה שסחבה על כתפיה תוכל להמשיך בלי טיפת גריי.

צילום: shutterstock