מהר לפני שיגמר: אלו הסדרות שירדו מנטפליקס בקרוב

קומדיה רומנטית של אדם סנדלר, סדרה על נשות דור המילניום, וסרט מדע בדיוני זוכה אוסקר. אלו התכנים שירדו בסוף החודש משירות הסטרימינג נטפליקס

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 12:16 כג בשבט התשפג

מהר לפני שיגמר: אלו הסדרות שירדו מנטפליקס בקרוב
נטפליקס, צילום: shutterstock

בסוף החודש הקרוב ערוץ הסטרימינג נטפליקס עתיד להוריד מהמסך כמה מהסרטים והסדרות המוצלחים שלהם. לא יודעים ממה להתחיל? רכזנו בשבילכם את כל הכותרים שעומדים להעלם מהמסך הקטן, ולכם נשאר רק להתיישב על הספה עם קערת פופקורן, ולמהר להשלים פערים.

עושות כותרות

עונות: 4

ז'אנר: דרמה קומית

יורד מהמסך: 28.2

שלוש צעירות ניו-יורקיות מהממות ומוכשרות עובדות במגזין אופנה נחשב. הן חרוצות, מצחיקות ושאפתניות. הסדרה מביאה את סיפורו של דור המילניום, באמצעות נשים צעירות שרוצות להגשים את עצמן. אז אם אתן בענייני דייטים, פמיניזם, משפחה, חברות וכמובן בגדיפ יפים, ברקע הקסם של התפוח הגדול, זו הסדרה בשבילכן.

לזרום עם זה

שעה ו-57 דקות צפייה

ז'אנר: קומדיה רומנטית

יורד מהמסך: 28.2

משולש רומנטי, חוף בהוואי, והשחקנים האגדיים אדם סנדלר ג'ניפר אניסטון וברוקלין דקר בתפקידים הראשיים - כל המרכיבים שהופכים קומדיה רומנטית למושלמת. מה צריך יותר מזה? סרט קליל, שגם אם תשכחו אותו שנייה אחרי שיסתיים, יספק לכם הרבה רגעים מצחיקים והסחת דעת חביבה.

מטריקס

שעתיים ו-16 דקות

ז'אנר: מדע בדיוני 

יורד מהמסך: 28.2

אחד הסרטים האהובים בכל הזמנים: מה יקרה אם בעתיד כל האנושות תהיה כלואה בתוך מציאות מדומה? הסרט עוקב אחר האקר מחשבים צעיר שיוצא לפענח את המציאות בה הוא חי, וחושף אמת בלתי נתפסת על העולם שהכיר. לצד האקשן והמתח, העלילה המפתיעה נוגעת בשאלות פילוסופיות עמוקות. הסרט זכה עד היום במספר רב של פרסים, בין היתר בארבעה פרסי אוסקר. ולכל מי שהתמכר לעולם הדיסוטופי - מאז שהסרט עלה לאקרנים הספיקו להוציא עוד שלושה סרטי המשך.