אלזה חוזרת: דיסני מכריזה על סרטי המשך לשלושה להיטים מצוירים

שלושה מהלהיטים הגדולים ביותר של דיסני חוזרים לסרטי המשך: צעצוע של סיפור, זוטרופוליס ולשבור את הקרח

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/23 11:13 יח בשבט התשפג

אלזה חוזרת: דיסני מכריזה על סרטי המשך לשלושה להיטים מצוירים
צילום: shutterstock

ממש חודש לפני שהרחובות מתמלאים בבנות שש בפאות בלונדיניות ושמלות תכולות, דיסני יוצאת בהכרזה משמחת עבור חובבי הסרטים המצוירים. מנכ"ל דיסני, בוב איגר, חשף כי שלושה מהלהיטים הגדולים של דיסני יקבלו סרטי המשך. תאריך עלייתם לאוויר עדיין לא ידוע, אך נחשף כי הסרטים המיועדים הם: סרט חמישי ל"צעצוע של סיפור", סרט שלישי ל"לשבור את הקרח" וסרט המשך קצר ל"זוטרופוליס". 

הבשורה מגיעה לאחר שמועות על קיצוצים בחברה והפסדים רבים שחוותה, ואולי שלושת הלהיטים שחוזרים למסך הגדול מגיעים כדי להציל את החברה ולהבטיח צפיות רבות של אלפי המעריצים שכבר מחכים לקחת את הילדים לצפות יחד איתם בלהיטים שגדלו עליהם.

לשבור את הקרח

הלהיט בכיכובן של זוג האחיות, אנה ואלזה, שיגע את ילדי ישראל והתפוצות עם שני הסרטים הראשונים. איש השלג אולף הפך לסמל לשלג וחורף, והנסיכות הקסומות כיכבו בכל מקום אפשרי: במדפי הצעצועים, בתחפושות ועל עטיפות המחברות בבית הספר. כעת הסרט יחזור למסך עם סרט שלישי, ואפשר לצפות לנהירה של מאות אלפי קטנטנות לבתי הקולנוע.

צילום: shutterstock

צעצוע של סיפור 

הסרט שכולנו גדלנו עליו, בכיכובם של הבובות וודי ובז שנות אור, חוזר למסך לסרט חמישי. הסרט הראשון בסדרה יצא בשנת 1995 והפך ללהיט מסחרר ואחד המוכרים בהיסטוריה. הסרטים הקודמים בסדרה, "צעצוע של סיפור 3" ו"צעצוע של סיפור 4", הרוויחו מעל מיליארד דולר בקופות כל אחד, ואולי זו הסיבה שדיסני בוחרת להחזיר את הקלף המנצח שלה דווקא עכשיו. הסרט השלישי לסדרה יצא ב-2010, עשור וחצי לאחר יציאת הסרט הראשון, וריגש במיוחד את המעריצים הותיקים. כעת, כשהוא חוזר בסרט חמישי, עולות גם התגובות המפקפקות לגבי שחזורו של הסרט שוב.

צילום: shutterstock

זוטרופוליס

מבין השלושה, זוטרופוליס הוא הסרט הצעיר ביותר שחוזר למסך, ויצא רק ב-2016. הסרט עוסק בעיר שבה מתגוררים יחד בעלי חיים יונקים, וגיבורת הסרט היא ארבנת אחת שחולמת להיות שוטרת. הסרט אמנם נחל הצלחה רבה, אך על פי דבריו של מנכ''ל דיסני לא יוחזר לסרט שני אלא להמשך מצומצם יותר.

צילום: shutterstock