מישלן באמצע הטבע וירי בבית מלון: הסדרות החדשות לחודש הקרוב

חודש חדש מגיע, ובדיסני+ מפרסמים את הסרטים והסדרות החדשים שעומדים להעביר לנו את הזמן. בין ההמלצות: כשהמדינה הורגת, שפים נגד הטבע ועונה חדשה לפילדלפיה זורחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 15:24 ג בשבט התשפג

מישלן באמצע הטבע וירי בבית מלון: הסדרות החדשות לחודש הקרוב
דיסני, צילום: shutterstock

אם גם אתם סיימתם לצפות בכל רשימת הסדרות שלכם בבינג' החורפי שעשיתם מתחת לשמיכה, הגיע הזמן לרענן את מלתחת המסך שלכם ולהתחדש בסרטים וסדרות חדשים שיוצאים בחודש פברואר. אלו הסרטים והסדרות החדשים שיגיעו ממש בקרוב למסך שלכם בדיסני פלוס:

1. הפנתר השחור: וואקנדה לנצח

1 בפברואר

בסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" של אולפני מארוול, המלכה ראמונדה, שורי, מ'באקו, אוקויה והדורה מילאג'ה נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה. בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של הלוחמת נאקיה ואוורט רוס וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה. 

2. שפים נגד הטבע

1 בפברואר

ההעפלה לפסגת עולם הבישול מעולם לא הייתה תובענית כל כך. בכל פרק של "שפים נגד הטבע", שני שפים בעלי שם עולמי יישלחו לחיק הטבע, שם הם יצאו למשימה מפרכת וחסרת תקדים, לשרוד וללקט מספיק מרכיבים טבעיים ליצירת ארוחת חמישה כוכבים ברמה המתאימה למסעדה. בשיא הפרק יתחרו השפים ראש בראש ב"מטבח בר", שם הם ישתמשו ברכיבים שליקטו ובכושר ההמצאה שלהם כדי ליצור מנות מענגות וכדי להרשים את השופטים.

צילום: shutterstock

3. כשהמדינה הורגת

8 בפברואר

בבייקרספילד, עמוק בלב ליבה של קליפורניה, הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים. ירי קטלני בבית מלון מוביל את משפחת רמירז לפקפק בכל מה שהם יודעים לגבי העיירה שלהם. תוך שהם נואשים לגלות מה באמת קרה ליקיר ליבם, עד מהרה מתברר שהם אינם לבדם בטרגדיה הזו, והם נלחמים כדי לחשוף את האמת. זהו סיפור עם עליות ומורדות, עם שחיתויות וטיוחים. אל מי פונים כשאי אפשר לבטוח באלו שאמורים לשרת ולהגן? קולין קאפרניק הוא המפיק בפועל ואנדרה הולנד מקריין את הסדרה.

צילום: shutterstock

4. משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר | עונה 2

1 בפברואר

סדרת המשך לסדרה עטורת השבחים, "משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר" מתארת בצחוק וברגש את ההרפתקאות של פני פראוד בת ה-14 ומשפחתה בחיים המודרניים. שנת 2020 מביאה קריירה חדשה לאמא טרודי, חלומות פרועים יותר לאבא אוסקר ואתגרים חדשים עבור פני, כולל שכנה מודעת במיוחד שחושבת שיש לה הרבה מה ללמד אותה. החברים של פני חוזרים, ביניהם דיז'וניי, לסיינגה, זואי ומייקל. גם השוגר מאמא של פני חוזרת, מוכנה תמיד לחלוק אהבה קשוחה או יד עדינה בכל פעם שפני זקוקה לה. בין הדמויות החדשות ניתן לפגוש את מאיה ו-קייג'י, ילדים חדשים שלא רק צריכים להתמודד עם הקושי של להיות הילד החדש, אלא גם להיות ילדים לשני אבות, עניין חדש בסמית'וויל.

5. לאן נעלם טוראי דולייני?

15 בפברואר

בשנת 1979, הטוראי לירוי דולייני נעלם מעמדתו במחנה לז'ן. חיל הנחתים אומר שהוא נפקד, אך אימו קרול יודעת בליבה שמשהו לא בסדר. היא יוצאת לחקירה משל עצמה תוך שהיא נחושה לגלות מה קרה לבנה. היא מעולם לא דמיינה את מה שהיא תחשוף: עולם של סמים, דיבורים על כתות שטן, ואפשרות לרוצח סדרתי.

צילום: shutterstock

6. פילדלפיה זורחת | עונה 15

1 בפברואר

העונה ה-15 שוברת השיאים של פילדלפיה זורחת היא הטובה ביותר עד כה. לאור התפרצות מגיפת הקורונה וכל מה שקרה בשנת 2020, החבורה נמצאת בצומת דרכים בעולם החדש והמוזר הזה. כעת עליהם להתמודד עם המוזיקה ולהחליט מי הם רוצים להיות במהפך התרבות של 2021.

צילום: shutterstock