סוחר קרקעות במזרח ירושלים ושד רצחני בקהילה החסידית: הסדרות החדשות של התאגיד

כאן 11 מציגים עשרות שעות תוכן של דרמה, דוקו ותרבות שיעלו בשנה הקרובה. סיפורם של האנשים שזכו בלוטו, מחלקת צנחנים שמקימה בסיס בבקעת הירדן, עונה נוספת לטיפול זוגי ותיעוד הקהילה הסגורה ביבניאל. יש למה לצפות

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/02/23 16:47 יז בשבט התשפג

סוחר קרקעות במזרח ירושלים ושד רצחני בקהילה החסידית: הסדרות החדשות של התאגיד
מתוך "מלאך משחית" , צילום: באדיבות כאן 11

תאגיד השידור הציבורי מציג את התכנים החדשים: הבוקר (ד') נערך במרכז התרבות "מדיטק" בחולון אירוע השקת התוכן של כאן 11 לשנת 2023. באירוע הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו על מסך כאן 11 במהלך השנה הקרובה והשתתפו בו מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים בהם. מנכ"ל התאגיד, גולן יוכפז, אמר כי אין אף "גוף ציבורי בישראל (אולי מלבד צה"ל) שאהוב כמו תאגיד השידור הישראלי, עם אהדה והערכה חוצת מגזרים, עמדות וגילאים. הרוח הגבית חסרת התקדים הזו נותנת לנו כוח אדיר להמשיך להאבק למען קייומו וחופש הפעולה המוחלט של כאן".

סדרות הדרמה החדשות של כאן 11

"איסט סייד"

במרכז הסדרה עומד מומי בן דאהן (יהודה לוי), סוחר קרקעות כריזמטי שעובד עבור עמותה שמטרתה לקנות נכסים במזרח ירושלים, וליישב בהם יהודים. שלא כצפוי, מומי לא שם מתוך אידיאולוגיה ימנית, הוא רק מחכה לעשות את ה"מכה" שתבטיח את עתידה של מאיה בתו בת ה-18 הנמצאת על הרצף האוטיסטי. ההזדמנות ל"עסקת חייו" של מומי מגיעה ושואבת איתה את כל האנשים הקשורים אליו אל נקודת האפס. יוצרת: יעל רובינשטיין -ניצן. שידור: 19.2.

"מלאך משחית"

סדרת מתח ואימה שבמרכזה שד רצחני שעובר מאישה לאישה בקהילה חסידית במאה שערים וזורע הרס וחורבן. שתי נפשות אבודות, באר, פרופסור צעיר לפיזיקה וחילוני מושבע שנמלט לפני שנים מהעולם החסידי, ומלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית שמסתירה סוד מסוכן, חוברים יחד כדי לחקור את מקורותיו של השד הנוראי. יוצרים: נח סטולמן, עודד דוידוף ואביגיל בת דור. שידור: 26.3.

"שישה אפסים"

שישה אנשים שזכו בפרס הגדול בלוטו מופתעים לגלות שהם אינם מקבלים את כספי הזכייה שלהם - חוק חדש מחייב אותם לעבור קודם סדנא שתכין אותם לחייהם החדשים, כמיליונרים. אחת לשבוע, הם יצטרכו להגיע למפגש קבוצתי ורק בסוף המפגש השמיני והאחרון, אם יעמדו בתנאי הסדנא, יקבלו את כספם. למרות שהזוכים עוד לא קבלו שקל לחשבון, כבר עכשיו הציפייה לכסף מטלטלת את חייהם וזורעת בהם כאוס מוחלט. יוצרת: נויה נוריאל. שידור: יוני 23.

"חמאם"

מחלקת צנחנים בפיקודו של שאול שיראזי נשלחת להקים מחדש בסיס ישן בבקעת הירדן. הבסיס קרוי "החמאם" על שם אתר המרחצאות הקדום שנמצא בוואדי הסמוך. רצף אירועים מסתוריים מביאים את שאול לחשוב שקללה מחרפת מעל הבסיס ונפשו מתחילה להתערער. שאול נעזר בדודי, החייל הכי צנוע וביישן במחלקה, וממנה אותו להיות סגנו. דודי צובר כוח על חשבון שאול ומתחיל להנהיג את המחלקה. ככל שכוחו גדל כך גם יצריו האפלים איתם הוא מנסה להתמודד - ואולי זו בעצם הקללה, שכעת משתלטת עליו. יוצר: מיכאל אללו. שידור: יולי 23.

"המזח"

תקציר: חזית סיני. לאחר התקפת פתע מצרית מוצב ה"מזח" נותר מכותר ומבודד מאחורי קווי האויב. לאחר שבוע של לחימה, על החיילים לבחור בין הליכה לקרב עד הכדור האחרון עם המפקד הצעיר והאידאליסט, או ללכת עם התוכנית של רופא המילואים השקול שעשויה להציל את חייהם - אבל במחיר הערכים שעליהם חונכו.יוצר: ליאור חפץ. שידור: רבעון אחרון 23.

בנוסף לסדרות החדשות, יעלו השנה עונות ממשיכות לסדרות הפופולריות:: קופה ראשית (עונה רביעית!), היהודים באים (עונה שישית!), תיק נעדר, האיש שרצה לדעת הכל (עונה שניה).

תוכניות הבידור החדשות של כאן 11

"ארוחה של החיים"

עיבוד ישראלי ל.Dinner of a lifetime  השף ענר בן רפאל פורמן, פוגש בכל פרק אורח או אורחת להם הוא מבשל ארוחה מיוחדת וחד פעמית המותאמת ומשקפת את סיפור חייהם. בין האורחים- סאבלימינל, איילת שקד, יבגניה דודינה ועוד.

"שיר אחד"

עיבוד של הפודקאסט "שיר אחד" לפורמט טלוויזיה. בכל פרק של" שיר אחד", פזמונאים, מלחינים, מבצעים ומפיקים יחשפו את הסיפור מאחורי שיר ישראלי אחד.

"טיפול זוגי"

פורמט טלוויזיוני של SHOW TIME התוכנית מביאה למסך ארבעה זוגות שונים בעולם נטורליסטי של חדר טיפולים , העונה מטפלת זוגית חדשה מובילה את הזוגות.

 "80 וארבע"

התוכנית חוזרת אחרי תקופת הקורונה, שהפרידה בין זקנים וילדים, עם עונה חדשה ומרגשת. הגרסה הישראלית לסדרה הדוקומנטרית הבריטית המצליחה "Old people's home for 4 years old" במשך שישה שבועות הגיעו  בכל יום ילדים בני ארבע/חמש ודיירים בני שמונים ואף יותר לפעילות משותפת בגן. מומחים בתחום החינוך והגריאטריה מלווים את המיזם ועוקבים אחר השינויים בבריאותם של הזקנים ובהתפתחות הילדים בעקבות הפעילות.

"עוד ניפגש"

פורמט מקורי של קומא הפקות וכאן. לאחר שבעונות הקודמות תועדו במסע מרתק אנשים שאיבדו קשר עם בן משפחתם בעקבות חזרה בתשובה או חזרה בשאלה,  העונה השלישית תעסוק בניתוק קשרים משפחתיים בעקבות גירושים. הורים וילדים שנותקו אחד מהשני לפני שנים רבות ורוצים היום, כשהילדים בגירים לצאת למסע אחד לעבר השני, להזכיר להם שהם אוהבים אותם, מעוניינים בהם בחייהם וילחמו ונלחמו עליהם כל חייהם.

"טאבו"

עונה חדשה במהלכה יצא חנוך דאום בכל פרק למקום פסטורלי מחוץ לעיר עם ארבעה אנשים שלכולם מכנה משותף – לקות כלשהי או השתייכות לקבוצה שהשיח עליה – ובטח הבדיחות עליה – הם בגדר טאבו. במהלך השבוע הזה הוא ינהל איתם שיחות עומק, ובסיומו של השבוע הוא יעלה למופע סטנדאפ על הנושאים האלה בדיוק, כשבשורה הראשונה יושבים ארבעת המשתתפים שאיתם בילה.

תרבות ובידור על מסך כאן 11 כוללים גם את העונות הממשיכות של: זהו זה, המרדף, משפחה בהסעה, הבלתי חשובים, צליל מכוון, סיפורים מהכורסה, פגישה עם רוני קובן, סליחה על השאלה, קארפול קריוקי, מה שתגידו, בואו לאכול איתי, שאלה תשובה, הערב עם שי שטרן ובכל שבוע סוכן תרבות עם קובי מידן .

סדרות הדוקו החדשות של כאן 11

בשם האב

לאחר מות מנהיגה, נכנסת קהילה דתית קיצונית ביבניאל, למאבק ירושה ייצרי ואלים החושף את סודותיה האפלים, בהם נישואי קטינים, פדופיליה, כליאה בבתים ועוד, שמממשיכים להתרחש כיום. סדרה -יוצרים: בת דור אוג'לבו גל גופר ויואב לשם הפקה: ביונד קריאייטיב.

https://youtu.be/8nPMsocTCcA

הבחירה של ניצה

ניצה, ילדה ניצולת שואה, אומצה בארץ על ידי משפחה שכולה כשלפתע הופיעו זוג ניצולי שואה שטענו שהם הוריה הביולוגים וביקשו לקבל אותה בחזרה. 70 שנה אחרי, מגלה ניצה את פרוטוקול המשפט שהכריע בפרשה ומוצפת זיכרונות טראומטיים המעלים גם שאלות קיומיות, מוסריות והיסטוריות. הסרט זכה בפרס הראשון בפסטיבל חיפה 2022. בימוי: אורי ברבש, הפקה: קסטינה תקשורת

דפיקה בדלת

20 שנה אחרי שאחיה הגדול איתמר נהרג באסון השייטת בלבנון וגופתו נותרה מאחור. חוצה איה איליה את הקווים ויוצאת לפגוש את המודיעים, הדופקים בדלת. בימוי: איה איליה, אוהד מילשטיין הפקה: אוהד מילשטיין.

האחת

סיפורה של טייסת 201 במלחמת יום הכיפורים דרך עיניהם של טייסיה, בהם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ומפקד ח"א לשעבר איתן בן אליהו, המדברים על האירועים עם העיתונאית סימה קדמון, ששימשה אז כפקידת המבצעים הראשית. בימוי: גלעד טוקטלי, הפקה: קסטינה תקשורת.

טבריה, מתחת לקו האדום

חמש שנים של תיעוד בלעדי ואינטימי של העיר טבריה, תושביה והמועצה הכי סוערת בארץ הביאו ליצירת סדרת דוקו קצבית ומותחת שמביאה את הישראליות כמו שאף פעם לא נרצה לראותה במראה. בימאית: קרין קיינר, הפקה: קסטינה תקשורת

אינתיפאדה

בן שני ושי להב, שניהם לוחמים באינתיפאדה הראשונה, חוזרים אל המלחמה שכולם רוצים לשכוח, החל מפריצתה ועד לפיגועים והחתימה על הסכמי אוסלו, להם ימלאו 30 שנה בעת שידור הסדרה. בימוי: בן שני, שי להב הפקה: ביונד קריאייטיב