לא לגברים בלבד: תוכנית המציאות הישראלית מחפשת אתכם

הריאליטי שזכה לשם "הכרישים" ומציג יזמים המחפשים משקיעים פוטנציאליים, פותח את שעריו בפעם האחרונה לקראת העונה הרביעית. רוב הנרשמים לתכנית הם גברים, ובמערכת אומרים: "נשים, ממש נשמח להכיר אתכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 13:20 י בשבט התשפג

לא לגברים בלבד: תוכנית המציאות הישראלית מחפשת אתכם
הכרישים | , צילום: קשת 12

תוכנית המציאות הישראלית, "הכרישים" אשר מציגה יזמים המחפשים משקיעים פוטנציאליים פותחת את שעריה בפעם האחרונה לקראת העונה הרביעית. תהליך הליהוק לעונה הקרובה בעיצומו ובמערכת מחפשים מיזמים מעניינים וחשובים בכל התחומים שירצו להשתתף בעונה הקרובה.

מכירים מוצר, חברה, אבטיפוס או פטנט גאוני שמחפשים משקיעים, "הכרשים" ישמחו להכיר אתכם. חשוב לדעת שבעונה הקרובה סכום ההשקעה שאפשר לבקש מהכרישים לא מוגבל. במערכת התכנית מציינים כי רוב הנרשמים לתוכנית הם גברים, וכי ישנו רצון וכוונה שבעונה הקרובה יהיה ייצוג מאוזן בתוכנית. "אז נשים, ממש נשמח להכיר אתכן", נמסר. 

"תוכלו לעמוד מול פאנל של אנשי עסקים מהשורה הראשונה"

בדף התכנית באתר "מאקו" נכתב: "אם אתם זקוקים להשקעה פיננסית ברעיון עסקי מנצח או בפטנט גאוני שיקל עלינו את החיים הירשמו עכשיו ותקבלו הזדמנות להפוך את החלום שלכם למציאות. תוכלו לעמוד מול פאנל של אנשי עסקים מהשורה הראשונה, כולם בעלי הון עצמי, ולנסות לשכנע אותם להשקיע בכם. תצטרכו להציג בפני המשקיעים את המוצר שלכם, תכנית עסקית ואת סכום ההשקעה אותו אתם מבקשים".

"ספרו לנו כמה שיותר על עצמכם ועל הרעיון כדי שנוכל להעריך אותו. יחד עם זאת, אנו לא נוכל להיות אחראיים לידי מי יגיע המידע, ולכן מציעים שלא תחשפו מידע עסקי סודי ו/או מידע שיש בו בכדי להפר זכויות כלשהן של צד ג' כלשהו ו/או מידע על יישום ו/או תהליך שעשוי לזכות בפטנט (מאחר ואם תחשפו זאת כעת, הפטנט עלול להיפסל בשלב מאוחר יותר)".