עונה רביעית לדרמת הפשע המפורסמת: נטפליקס חושפת את הסדרות החדשות

חודש פברואר מתחיל ואיתו סדרות חדשות על המסך הגדול. בין התכנים החדשים של נטפליקס: עונה חדשה ל"את", חלק שלישי ל"איך עושים את זה" וסדרה על רוח רפאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 16:57 ט בשבט התשפג

עונה רביעית לדרמת הפשע המפורסמת: נטפליקס חושפת את הסדרות החדשות
נטפליקס, צילום: shutterstock

לאחר שפרטנר ודיסני פרסמו את הסדרות שלהן לחודש פברואר החורפי, עכשיו מגיע תורה של ענקית הסטרימינג נטפליקס ישראל לפרסם את הסדרות החדשות שלה. בין עונות חדשות של סדרות מצליחות לתכנים חדשים, מצחיקים ומותחים, רוב הסדרות שמציעה החודש נטפליקס ישראל מיועדות בעיקר למבוגרים שבינינו ופחות לילדים.

את: עונה 4

העונה הרביעית של הסדרה המצליחה "את" יוצאת לדרך. הסדרה עוסקת בבחור מקסים ומסוכן בטירוף הולך עד הסוף כדי להיכנס לחייהם של האנשים שהוא אובססיבי כלפיהם, והעונה החדשה תעלה לאוויר ב-9 בפברואר.

את

את צילום: netflix

ביל ראסל: אגדה

סדרה תיעודית ביוגרפית על אלוף ה-NBA עטור הנצחונות ולוחם זכויות האזרח תעלה לנטפליקס ב-8 בפברואר. הסדרה על ראסל, שביסס מורשת גדולה על המשחק ומחוצה לו, תכלול בסך הכל שני פרקים, ומומלצת לגיל 16 ומעלה.

ביל ראסל

ביל ראסל צילום: netflix

איך עושים את זה

החלק השלישי של סדרת הסיטקום "איך עושים את זה" יעלה לנטפליקס ב-16 בפברואר. הסדרה הקומית עוסקת בחייה של משפחה שחורה ממעמד הפועלים באינדיאנה, שמנסה לבנות חיים טובים ומאושרים יותר למרות האתגרים שהחיים מזמנים לה.

מתוך "איך עושים את זה"

מתוך "איך עושים את זה" צילום: netflix

יש לנו רוח רפאים

משפחה מגלה שרוח רפאים עם עבר מעורפל רודפת את ביתה החדש, והופכת לסנסציית אינטרנט וליעד של סוכנות ממשלתית מאיימת. הסדרה המותאמת לגילאי 13 ומעלה תעלה לשירותי הסטרימינג ב-24 בפברואר.

מתוך "יש לנו רוח רפאים"

מתוך "יש לנו רוח רפאים" צילום: netflix

פורמולה 1

העונה החמישית של "פורמלה 1" תעלה לאוויר ב-24 בפברואר. הסדרה עוסקת בנהגים, מנהלים ובעלי קבוצות חיים במסלול המהיר, גם מחוץ למסלול המרוצים. בסדרה קיימת שפה בוטה ולכן הצפייה מותרת מגיל 16 ומעלה בלבד.

מתוך "פורמולה 1"

מתוך "פורמולה 1" צילום: netflix