מה רואים החודש? אלו הסרטים החדשים של פרטנר TV

פרטנר חושפת את הסרטים והסדרות החדשים שלה, לילדים ומבוגרים כאחד. בין ההצעות: סרט המגולל את סיפור חייו של דה רוק, עונה חדשה למפרץ ההרפתקאות וגרסה קולנועית למחזה "הבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 14:49 ח בשבט התשפג

מה רואים החודש? אלו הסרטים החדשים של פרטנר TV
צילום: shutterstock

חודש פברואר עומד להתחיל, ונראה שלמרות ההבטחות להתחממות, החודש הולך להיות דווקא חורפי וגשום במיוחד. לנו זה אומר דבר אחד: בינג' מול הטלוויזיה. במקום להסתובב ברחוב עם מעיל ומטריה, הגיע הזמן להתרווח על הספה עם קערת פופקורן ומזגן על חום ולצפות בסרטים ובסדרות החדשים שמציעה לנו פרטנר. ואל תדאגו, יש גם הצעות לקטנטנים בבית.

ללא מעצורים: Unhinged

החל מ-1 בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

ללא מעצורים

ללא מעצורים צילום: יחצ

מותחן מצמרר בכיכובה של ראסל קרואו רייצ'ל, בחורה צעירה המאחרת ליום עבודה, נקלעת לעימות קשה על הכביש עם גבר המצוי במשבר נפשי. העימות בינם הופך לגורלי כאשר הגבר המעורער מחליט ללמד את רייצ'ל שיעור שהיא לעולם לא תשכח.

המושבה: Tides

החל מ-1 בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

המושבה

המושבה צילום: יחצ

מותחן מד"ב המתרחש בעתיד הרחוק. לאחר שאסון עולמי מחק כמעט את כל האנושות על כדור הארץ, אסטרונאוטית בכירה ממושבת החלל קפלר חייבת לקבל החלטה שתכריע את גורל האנשים בשני כוכבי הלכת.

מפרץ ההרפתקאות - עונה 8: Paw Patrol

החל מ-1 בפברואר בספריית ניקלודיאון ב-VOD

מפרץ ההרפתקאות

מפרץ ההרפתקאות צילום: יחצ

עונה חדשה לסדרת הלהיט של ניקלודיאון. חבורת הכלבלבים של ריידר יוצאת מדי יום למשימות חדשות כדי להציל את העיר שלהם ממצבי חירום. הצטרפו לצוות החילוץ עם הרפתקאות חדשות!

שאיפה לחיים: Greener Pastures

החל מ-2 בפברואר להשכרה ב-VOD

שאיפה לחיים

שאיפה לחיים צילום: יחצ

אלמן בן 79 שעבר לבית אבות חדש שאליו משפחתו הכריחה אותו ללכת, רוקם תכנית להתעשר בכדי לקנות את ביתו הישן. יחד עם חברה של נכדו הוא מחליט לספק קנאביס לדיירי בית האבות, אך כשהמשטרה ואהבה נכנסות לתמונה הכל מסתבך.

היורשת: Inheritance

החל מ-9 בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

היורשת

היורשת צילום: יחצ

מותחן פסיכולוגי בכיכובה של לילי קולינס. פרקליטה צעירה ומוערכת, מקבלת בירושה סט מפתחות למקלט תת קרקעי נסתר החבוי בנחלה המשפחתית. היא מגלה בו סוד אפל שאפילו אמה לא ידעה עליו: גבר זר נעול וכבול בו בשבי, מזה שנים רבות. מה שהיא מגלה עשוי להרוס את שושלת משפחתה ולאיים על חייה ועל כל הסובבים אותה.

ונטוורת' - עונה 6: Wentworth

החל מ-5 בפברואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

ונטרוות

ונטרוות' צילום: יחצ

העונה השישית של דרמת הכלא עטורת השבחים וממשיכה ימים אחדים לאחר הבריחה של פרנקי ופרגוסון. לאחר שנודע מה עלה בגורלה של פרגוסון, מתחיל קשר שתיקה ורגשות אשם מנקרים אצל המעורבים. בינתיים, קז מנסה לבסס את מעמדה כטופ דוג ולכלא מגיעות אסירות חדשות שקוראות תיגר על מעמדה.

12 קופים - עונה 2: Monkeys

החל מ-5 בפברואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

12 קופים

12 קופים צילום: יחצ

עונה שנייה של אחת מסדרות המסע בזמן הטובות בעולם, המבוססת על סרט הקאלט של טרי גיליאם. העונה השנייה מעלה הילוך בניסיון למנוע את המגיפה, קול וראמזי מנסים לתקן את האמון שאבד אות החברות שלהם בזמן שהם ברחו מצבא 12 הקופים. בשנת 2043, ריילי וג'ונס מנווטות עתיד לא ברור כשדיקון וחבורתו השתלטו על המתקן הזמני.

אלה בלה בינגו

החל מ-9 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

אלה בלה בינגו

אלה בלה בינגו צילום: יחצ

אנימציית הרפתקאות. אלה בלה והנרי הם החברים הכי טובים ומתכננים לעשות מופע יחדיו. כשילד מגניב חדש מגיע לעיר הוא הופך לחבר הכי טוב החדש של הנרי, וגורם לאלה לקנא ומסכן את המופע. זהו סיפור על קסמה של חברות אמת, הסתגלות לשינויים, קבלה הדדית ואהבה.

תום ואווזי הבר: Spread Your Wings

החל מ-9 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

תום ואווזי הבר

תום ואווזי הבר צילום: יחצ

דרמה משפחתית מרגשת המבוססת על סיפור אמיתי. תום הוא ילד עירוני שנשלח לגור עם אביו בחופשת הקיץ. אביו שואף להציל בכוחות עצמו זן אווזים נכחדים על ידי לימוד נדידת האווזים באמצעות מטוס זעיר. יחד הם יוצאים למסע מדהים שישנה את חייהם לעד.

רוק הצעיר: Young Rock

החל מ-14 בפברואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

רוק הצעיר

רוק הצעיר צילום: יחצ

דרמה קומית בכיכובו של דויין ג'ונסון על דווין ג'ונסון. עשור מעכשיו דה רוק רץ לנשיאות והסדרה עוקבת אחר תחנות בחייו. הסדרה מתמקדת בשלוש נקודות שונות, משמעותיות ומעצבות בחייו: כילד צעיר בן 10 הגדל בהוואי בתחילת שנות ה-80, כאשר נכנס לעולם ההיאבקות כתלמיד תיכון מגושם וגדול ממדים, וכשחקן פוטבול בקולג' במיאמי בשנות ה-90.

ספיי דוג: Foxter and Max

החל מ-16 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

ספיי דוג

ספיי דוג צילום: יחצ

הרפתקת אקשן קצבית ומצחיקה. ילד צעיר מצייר גרפיטי עם ספריי שמצא, ומגלה להפתעתו שהכלב שצייר מתעורר לחיים כ"סופר-כלב" שעשוי מננו-בוטים, אלא שכעת שניהם נרדפים ע"י פושע מסוכן שרוצה להשיג את הטכנולוגיה המשוכללת.

הבן: The Son

החל מ-23 בפברואר להשכרה ב-VOD

הבן

הבן צילום: יחצ

הבמאי והמחזאי פלוריאן זלר ("האב") מעבד למסך הקולנוע את המחזה עטור הפרסים שלו, "הבן", ומגיש לנו דרמה מטלטת ומרגשת שתחרט עמוק בלב כל אחד ואחת. חיי הנישואים של פיטר ובת' נקלעים למשבר כאשר ניקולאס, בנו בן ה-17 של פיטר מנישואים קודמים לקייט, נדרש לטיפול מיוחד בעקבות מצבו הנפשי הרעוע.

מיה ואני: הגיבורים של סנטופיה

החל מ-28 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

הגיבורים של סנטופיה

הגיבורים של סנטופיה צילום: יחצ

אנימציית הרפתקאות המבוססת על הסדרה מיה ואני. חייה של מיה, נערה צעירה המתמודדת עם קשיי הסתגלות ובדידות, משתנים כאשר היא מגלה שהיא יכולה להיכנס אל תוך הספר האהוב עליה. שם היא לא ילדה רגילה, אלא פיה קסומה בעלת יכולות ייחודיות. מיה יוצאת למסע אמיץ עם חבריה החדשים להצלת העולם הקסום.