צופית גרנט בהלם: "כל כך הזדעזעתי"

אשת התקשורת האהובה צופית גרנט נחשפה בקריירה ללא מעט סיפורים קשים, אבל נראה שהפעם זה היה קשה מתמיד, המגישה צפתה בסיפור המשפחתי הקשה ונותרה המומה: "ראיתי והתחלחלתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/23 00:34 כז בטבת התשפג

צופית גרנט בהלם: "כל כך הזדעזעתי"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

סיפור אחד, על משפחה שכולם חשבו שהיא מושלמת אבל הסתירה סוד אפל גדול הצליח לטלטל אפילו את המגישה ואשת התקשורת צופית גרנט, שמכירה מקרים קשים מעבודתה העיתונאית. אחרי צפייה בשני חלקי הסרט על הצעירה שנאנסה על ידי אחיה, גרנט נותרה המומה. 

צפו: הילה נפגשת עם האח שפגע בה מינית

צופית שיתפה בכאב את העוקבים ברשתות החברתיות: "ביום חמישי שעבר פגשנו את הילה גור בתוכנית המקור ששודרה ברשת 13 לא יודעת מה איתכם אני כל כך הזדעזעתי, חשבתי כמה היא אמיצה, ומיוחדת ואיך לכל הרוחות הרשו לעצמם בני משפחתה לנהוג בחוסר אחריות ולאפשר לעופר אחיה הבוגר ממנה בעשר שנים שנהג לאנוס אותה מאז היותה בת ארבע וחצי עד הגיעה לגיל 19".

צופית גרנט מזועזעת: מרגע זה מתחיל סרט האימה

גרנט המשיכה: "בגיל 20 הילה מספרת למשפחה, האח הפדופיל מודה ומרגע זה מתחיל סרט האימה, היא נדרשת להסתיר מהעולם כדי שהגאון יתקדם בחייו בתמורה לכך שהמשפחה לפחות תבחר בה ותודיע אותו, לאורך שנים המשפחה מסתירה את האמת ומנהלת חיים כפולים ושקריים, אבל סופו של סוד להתגלות וכשהילה מגלה את האמת היא מתרסקת, ובצדק. ראיתי והתחלחלתי. הסוד החצוף ביותר בעולם.