מול המצלמות: הילה נפגשת עם האח שפגע בה מינית

תכנית "המקור" חשפה את הסוד מצמרר של המשפחה המושלמת, בו האח הגדול אנס את אחותו הקטנה במשך 15 שנה | בפרק שישודר היום, הילה תתעמת מול אחיה הפוגע

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 19/01/23 12:07 כו בטבת התשפג

מול המצלמות: הילה נפגשת עם האח שפגע בה מינית
צילום: ערוץ 13

תכנית התחקירים "המקור" של רשת 13 תשדר הערב (ה') את החלק השני של הסרט "סוד התמונה המושלמת", שחשף את סיפורה של המשפחה שכולם העריצו אבל הסתירה סוד מצמרר. אחיה הגדול של הילה צור, עופר, אנס אותה במשך 15 שנות ילדותה ולאחר שמשפחתה לא עמדה לצידה לאחר החשיפה, היא יוצאת באומץ להתעמת מול אחיה הפוגע.

"ילד חולה ומטומטם שלא ראה ולא הפנים איך הוא פוגע באחותו הקטנה והאהובה"

הילה שיתפה מכתב ששלח לה אחיה הגדול  עם פטירת אביה. "זמן מה מתבלט אם לכתוב לך, אם יש בכלל טעם לנסות לייצור קשר. לאחרונה, לאחר מותו של אבא, החלטתי שאין לי מה להפסיד, לנו אין מה לפסיד. מעל שלושים שנה חלפו, שנות דור, בניתי משפחה, קריירה, שמחות וקטעי עצבות, כל אחד עם משפחתו", כתב אחיה האנס.

עוד הוסיף וכתב כי "אני אחרי שלושה טיפולים פסיכולוגיים/ פסיכיאטריים, לכאורה במקום אחר לגמרי ואולם אין יום שאני לא חושב על מה שהיה, כואב, מבויש ועצוב. גם אני הייתי ילד שהכול התחיל, ילד חולה ומטומטם שלא ראה ולא הפנים איך הוא פוגע ביקר מכל. באחותו הקטנה והאהובה, במשפחתו. וכשכבר הבנתי היה מאוחר ולא הצלחתי לצאת מהמעגל החולני".

צופית גרנט: "זה לא בגלל הסוד אתם חייבים לראות את סרט המופת הזה"

כאמור, בסרט הבת הקטנה של המשפחה מחליטה שהיא כבר לא מוכנה לשתוק וחושפת סיפור של פעם בחיים: "אף אחד לא ילך לקבר כאילו כלום לא קרה". גרנט צפתה בסרט וכתבה באינסטגרם: "עכשיו סיימתי לצפות בפרק של המקום שישודר ברשת אחרי החדשות בערוץ 13, זה לא בגלל הסוד, חייבים לראות את סרט המופת הזה, זה בגלל האחריות שלנו לאהובים שלנו. כבר שעתיים אני רועדת".