המגיש הדתי של "כאן": "אני אחת ההוכחות לכך שצריך תאגיד"

עודד הרוש מדימונה, שלמד בעבר במרכז הרב, ובמהלך השנים הגיע ל"תאגיד השידור הציבורי", הסביר מדוע צריך לשמור על שידור ציבורי, והוסיף: "אני כביכול כל מה שצריך להיות מיוצג על ידי הממשלה הזאת, אז למה אני לא מרגיש כך?!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 22:29 כו בטבת התשפג

המגיש הדתי של "כאן": "אני אחת ההוכחות לכך שצריך תאגיד"
צילום: Gili Yaari/Flash90

שר התקשורת סיפק במוצאי השבת התבטאות חריפה נגד תאגיד השידור הציבורי, התבטאות נוספת לאמירות קודמות שלו. "אין מקום לשידור ציבורי במדינת ישראל", וכצעד מקדים ועד לסגירתו, הודיע ב"פגוש את העיתונות" כי "תקציב התאגיד יופחת במאות מיליונים". הכתב והמגיש בתאגיד, עודד הרוש, הגיב הערב (ה') לדברים. 

 

"אדם דתי, ימני, מזרחי, מדימונה.. כמה כאלה ראיתם בתקשורת עד שהתאגיד קם?!"

"אני כותב בתאגיד, אני מגיש בתאגיד, ואני חייב המון לדרכי בתקשורת לתאגיד...", פתח וכתב הרוש הדתי בחשבון הפייסבוק שלו. "כביכול אדם נגוע בעניין ולכן למה שמשהו בכלל ירצה לשמוע את דעתי הלא אובייקטיבית בנושא?!".

עודד הרוש | צילום: Erez Baker-cc-by, ויקיפדיה

לדבריו, זאת בדיוק הסיבה לכך שדעתו צריכה להישמע. "כי אני אחת ההוכחות לכך שצריך תאגיד - אדם דתי, ימני, מזרחי, מדימונה.. כמה כאלה ראיתם בתקשורת עד שהתאגיד קם?!". הרוג לא היתמם והוסיף: "תגידו אתה 'עלה תאנה', אבל 'העלה תאנה' הזה קיבל חופש מוחלט ליצור בדיוק לפי אמונתו מבלי שאף אחד יצנזר אותי. יצרתי את כאן פיוט, על הסיפורים שמאחורי הפיוטים שגדלנו עליהם בעדות המזרח. הייתי אחד הכותבים והמגישים של 'קול התור', יצרתי סדרה בשם 'לאבד את הדרום' על כל מה שקרה (וקורה) לנו בנגב, ועוד עשרות טורי דעה בדיוק לפי צו אמוני והבית ממנו באתי".

הסרוג מודע לכך שש שיאמרו שמהיום גוף תקשורת עסקי, ולא ציבורי, יוכל לעשות את זה, ולכך השיב: "זה פשוט לא קרה עד שהתאגיד קם... כי כשאתה לא מחויב לייצג למה שתתאמץ לאתר מגיש וכותב שגר שעתיים נסיעה ממרכז העצבים של המדינה?! אני כביכול כל מה שצריך להיות מיוצג על ידי הממשלה הזאת, אז למה אני לא מרגיש כך?!". 

שלמה קרעי |

שלמה קרעי | צילום: Yonatan Sindel/Flash90