מביך: קללות בשידור חי של כאן 11

פאדיחה במהלך שידור מבזק של התאגיד: במהלך הופעת הסגיר למבזק, הופיעה כתובית על המסך שכללה מילים לא נאותות | כאן הגיבו בהומור: "כולנו כאן, חוץ מהבחור של הכתוביות שלא יחזור לפה יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 11:05 כו בטבת התשפג

מביך: קללות בשידור חי של כאן 11
התאגיד, צילום: Miriam Alster/FLASH90

תקלה בשידור חי? לתאגיד השידור הציבורי, כאן 11, יש לא מעט צרות על הראש עם כניסתו של שלמה קרעי למשרד התקשורת, אבל נראה שהן לא מספיקות. במהלך סגיר למבזק ששודר אמש (ד') הופיעה כתובית מפתיעה על המסך.

העובד שלא יחזור

בכתובית שהופיעה על המסך הופיעה קללה, "****** כולכם", ובכאן מסבירים שהטעות קרתה בשל תקלה טכנית. המילים היו אמורות להופיע עם שידור מערכון של "היהודים באים" אחרי המבזק, אלא שהן הוטענו והופיעו קודם. בתאגיד לקחו בקלילות את האירוע וכתבו בטוויטר: "כולנו כאן, חוץ מהבחור של הכתוביות שלא יחזור לפה יותר", וצירפו את הסרטון.

צפו בפאדיחה:

הצעדים של קרעי נגד התאגיד

כאמור, שר התקשורת הנכנס ידוע כמי שחפץ בסגירת תאגיד השידור הציבורי, ובתכניתם של עמית סגל ובן כספית הוא אמר במוצאי שבת האחרון כי "אין מקום לשידור ציבורי במדינת ישראל", והוסיף: "יהיו הסרת חסמים, פתיחת השוק לתחרות. נכניס לכם תחרות, אתם משחקים במגרש ריק".

שר התקשורת שלמה קרעי

שר התקשורת שלמה קרעי צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"בחוק ההסדרים הקרוב בעזרת השם ניקח את כל הנתח של הפקות מקור, הפקות שחוסמות את כל התחרות בשוק, מדובר במאות מיליונים. תקציב התאגיד יופחת במאות מיליונים, יותר ממחצית תקציבו, כבר בחוק ההסדרים הקרוב. זה יפתח לתחרות, אני רוצה לפתוח פיות, לא לסתום פיות", הוסיף קרעי.