הצצה השחקן הדתי שעזב את הכדורגל בגלל השבת ישתתף בנינג'ה ישראל

ראם זכריה, שיתחרה הערב בתכנית "נינג'ה ישראל", חושף עבר ככדורגלן דתי ומספר מדוע פרש מהכדורגל ועבר לתחום הנינג'ה, "הרב אמר לי: אם אתה תתן את הקריירה שלך לקדוש ברוך הוא, הוא יבנה לך קריירה מפוארת אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/23 11:51 כד בטבת התשפג

השחקן הדתי שעזב את הכדורגל בגלל השבת ישתתף בנינג'ה ישראל
נינג'ה, צילום: shutterstock

ראם זכריה, שיתחרה הערב בתכנית האתגרית של קשת 12, הוא לא הדתי הראשון שמופיע בתכנית. אלא שזכריה הגיע לנינג'ה ישראל בדרך קצת אחרת. "הייתי כדורגלן דתי", הוא שיתף את מנחי התכנית אסי עזר ורותם סלע. בעברו זכריה היה שחקן כדורגל, אך מכיוון שהמשחקים נערכים בשבת הוא נאלץ למצוא בכל פעם משפחה חמה שתארח אותו ללינה, ותאפשר לו לשמור את השבת.

"המאמן הבהיר לי שהוא לא יכול לסמוך על זה שאגיע למשחק"

אלא שבשלב מסוים זה נפסק. "המאמן שלי לקח אותי לשיחה והבהיר לי שהוא לא יכול לסמוך על זה שאני אגיע למשחק", סיפר זכריה. המאמן חשש שלא בכל שבת זכריה יצליח למצוא מקום להתארח, והעמיד אותו בהתלבטות גורלית. הכדורגלן הצעיר החליט לפנות לרב שהיה כדורגלן וחזר בתשובה, ולהפנות אליו את הדילמה. "הוא אמר לי, אם אתה תתן את הקריירה שלך, את הזהב שלך, לקדוש ברוך הוא, תהיה בטוח שהוא יבנה לך קריירה אחרת, מפוארת באותה מידה, במקום אחר", זכריה סיפר. 

מצא את הייעוד בנינג'ה

בעקבות השיחה עם הרב, זכריה החליט לעזוב את הכדורגל והודיע למאמן על הפרישה. "אז מצאת את הייעוד שלך בנינג'ה?" שאלה אותו סלע, בראיון שערכו לפני העליה על המסלול. זכריה השיב בחיוב. הערב הוא יתחרה בתכנית ויוכיח האם הוא נינג'ה אמיתית, ועד כמה הקריירה החדשה שבנה באמת מפוארת.

נינג'ה ישראל, הערב בקשת 12 אחרי החדשות