חבר הכנסת מהליכוד הוא הנחשף השני בזמר במסכה

עורך "ישראל היום" לשעבר וחבר פאנל "אולפן שישי" לשעבר, בועז ביסמוט הוא הנחשף השני בתכנית המוזיקה: "אני מוכרח להודות שניהנתי מכל רגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 12:37 א בטבת התשפג

חבר הכנסת מהליכוד הוא הנחשף השני בזמר במסכה
החתול ביסמוט, צילום: קשת 12

במוצאי השבת שעברה חזרה למסך הקטן התכנית "הזמר במסכה", והנחשף הראשון היה שדרן הכדורגל  יורם ארבל. אמש נחשפה הדמות השניה: לאחר שהיה חבר פאנל קבוע ב"אולפן שישי, הגיע בועז ביסמוט וסיפק הופעה של חתול בתכנית המוזיקה המצליחה. "מי זה? מי זה? אני מוכרח להודות שניהנתי מכל רגע. אני מודה ל"זמר במסיכה" ולקשת על חוויה בלתי נשכחת!", כתב בחשבון הטוויטר שלו. 

ביסמוט נחשף |

ביסמוט נחשף | צילום: קשת 12

לאחר שלושה ביצועים טובים, החתול ביסמט סיים את דרכו בתחרות כשקיבל את מספר הקולות הנמוך ביותר מהקהל באולפן ומחברי הפאנל. ביום שני שש תחפושות חדשות.

חברי פאנל התכנית הבמאי התיאטרון ושופט המוזיקה צדי צרפתי, הקומיקאי והסטנדאפיסט שחר חסון, מגישת הרדיו והטלוויזיה אופירה אסייג וצמד הזמרים והיוצרים סטטיק ובן-אל, שהספיקו להיפרד בשנה האחרונה. המנחה הוא עידו רוזנבלום.


(שיר הפתיחה של גבסו ורוזנבלום)

הזמר במסכה היא תכנית מציאות ישראלית המשודרת ב"קשת 12" ומבוססת על התוכנית האמריקאית "The Masked Singer" של רשת FOX, שהיא בעצמה מבוססת על הזיכיון הבינלאומי הדרום-קוריאני "King of Mask Singer".