סדרת הרשת האהובה חוזרת בעונה חדשה וגברית מתמיד

הסדרה 'הטרמפיסטים', מתעדת אנשים שונים ואת סיפור חייהם בטרמפים עם הנהג ויוצר הסדרה יאיר אגמון, חוזרה בעונה חדשה והפעם הגיע תורם של הגברים להיפתח מול המצלמות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 21:35 כ בכסלו התשפג

סדרת הרשת האהובה חוזרת בעונה חדשה וגברית מתמיד
טרמפיסטים, צילום: צילום מסך

הסדרה "הטרמפיסטים" עוסקת בסיפורים האישיים של טרמפיסטים מכל קצוות המדינה שזוכים לעלות על הרכב של יאיר אגמון, הנהג, ומיוצרי הסדרה. הם עולים על הרכב, מקבלים טרמפ עד למקום חפצם, כאשר תוך כדי הנסיעה הם מספרים את סיפורם האישי. הערב (ד') פרסם יוצר הסדרה בעמוד האינסטגרם שלו טריילר לעונה החדשה שצפויה לעלות בעוד שישה ימים.

"טריילר חדש באוויר. צמרמורת בכל הגוף! עבדנו על העונה הזאת כל כך הרבה זמן, השקענו בה כל כך הרבה מחשבה ואהבה. והנה סוף סוף זה קורה! בעוד שישה ימים האהבה שלנו תגיע אליכם. בעוד שישה ימים נדבר קצת על גבריות", כתב אגמון בעמוד האינסטגרם שלו.

סדרת הרשת, זוכת פרס האקדמיה לשנת 2019

סדרת הרשת, זוכת פרס האקדמיה לשנת 2019, התחילה בכלל בתור בפרויקט של יאיר אגמון ואלעד שוורץ כסטודנטים לקולנוע ב"סם שפיגל'. הסדרה נקנתה על ידי התאגיד ומאז היא פורחת, וכעת עומדת בפניי העונה החמישית שלה.

הסדרה סיפרה עד כה סיפורם של כ-45 טרמפיסטים, בהם אמו של אגמון, טרנסג'נדית דתייה, נערים מהפריפריה ועוד ועוד דמויות צבעוניות שלא רואים בדרך כלל על המסך. העונה הקודמת הייתה עונה בסימן נשים, כאשר נחשפנו לסיפורם של תשע נשים.