צפו פרק לראשון לטרמפיסטיות: תהילה מגוש עציון מספרת על פגיעה המינית שעברה

יצא הפרק הראשון של העונה החדשה של "הטרמפיסטים" שהפכה ל"הטרמפיסטיות": תהילה מבת עין פותחת את הלב ומשתפת בחוויה אישית של פגיעה מינית. הסדרה משודרת בכאן דיגיטל

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 10:19 יא בכסלו התשפב

פרק לראשון לטרמפיסטיות: תהילה מגוש עציון מספרת על פגיעה המינית שעברה
המטרמפיסטיות, צילום: צילום מסך

הסדרה "הטרמפיסטים" עוסקת בסיפורים האישיים של טרמפיסטים מכל קצוות המדינה שזוכים לעלות על הרכב של יאיר אגמון, הנהג, ומיוצרי הסדרה. הם עולים על הרכב, מקבלים טרמפ עד למקום חפצם, כאשר תוך כדי הנסיעה הם מספרים את סיפורם האישי.


(צפו בפרק הראשון).

העונה החמישית של הסדרה היא בסימן נשים, "אל הנשים שבצידי הדרך ובשולי התודעה". בפרק הראשון שיוצא היום (ב') משתתפת תהילה מבית עין, בת 27, שיוצאת לקניות בדרך לרמי לוי. בדרך לסופר היא שיתפה את אגמון בפגיעה מינית שחוותה בתור ילדה מאדם קרוב. "גיליתי את זה בעצם לפני שנתיים, בתוך טיפול", היא משתפת בהדחקה שלה ואומרת שהאדם מכחיש את הסיפור. "זה הטריפ הכי גדול, לדעת שאתה מגלה משהו ולחשוב: 'זה היה?', 'זה אשמתי?' המון כאלו".

"במהלך העונה תוכלו לפגוש את תהילה, חוזרת בתשובה שמתמודדת עם טראומה מעברה, את אילהאם, בדואית מסורבת גט שבונה לעצמה חיים חדשים, את ירדן, צעירה תושבת הנגב, שלא ראתה את הים חמש שנים, ועוד רבות אחרות", סיפר היוצר יאיר אגמון, "תהדקו חגורות ותהיו מוכנים - הטרמפיסטיות הולכות להיכנס לכם ללב".