הנסיך הארי חשף את הפגישה עם הרב של לונדון: "רציתי לתקן את העוול"

הנסיך חשף בפרק השלישי של הסדרה הדוקומנטרית של נטפליקס "הארי ומייגן" את שיחתו עם הרב של לונדון בעקבות המסיבה בה התחפש לחייל נאצי: "השפיע עליי עמוקות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/22 11:56 יח בכסלו התשפג

הנסיך הארי חשף את הפגישה עם הרב של לונדון: "רציתי לתקן את העוול"
הנסיך הארי , מייגן מרקל, צילום: shutterstock

הנסיך והרב: הסרט הדוקומנטרי על הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל יצא בשבוע שעבר. במהלך הפרק השלישי של הסדרה, חשף הנסיך הארי את שיחתו עם רבה הראשי של לונדון שניהל בהיותו בן 20 לאחר שעורר סערה בקהילה היהודית בבריטניה כשהתחפש לחייל נאצי במסיבה."זו כנראה אחת מהטעויות הגדולות בחיי", אמר הארי, "כל כך התביישתי אחר כך. רק רציתי לתקן את העוול".

כאמור, הנסיך שיתף על השיחה שהתקיימה עם הרב לפני 20 שנה."ישבנו ודיברנו עם הרב הראשי של לונדון, זה השפיע עליי עמוקות".  כתיקון למעשה, החליט הארי להיפגש עם ניצולי שואה. "נסעתי לברלין ודיברתי עם ניצול שואה. יכולתי להתעלם מזה ולהמשיך הלאה וכנראה לחזור על אותן טעויות, אבל למדתי מזה", אמר הארי.

הארי ומייגן

הארי ומייגן צילום: shutterstock

היחסים בין הארי ומייגן למשפחה עדיין קשים

כזכור, בעבר כבר פורסם סרט דוקומנטרי על בני הזוג בו הם שיתפו על הקשיים איתם התמודדו בבית המלוכה. לאחר פרסום הסרט אז, אמר מקור המקורב לבית המלוכה: "אף אחד מבני המלוכה אינו מדבר או בודק לשלומם של הארי ומייגן", סיפר המקור המסתורי למגזין People, והוסיף: "למרות שהארי ומייגן דיברו בכנות על המאבק תחת אור הזרקורים, היחסים ביניהם ובין שאר המשפחה עדיין קשים".

במקרה או שלא, באותו שבוע בו התחילו הארי ומייגן לקדם הארי את הסרט, הנסיך וויליאם הביא לשיא בארצות הברית במהלך יחצני ארוך של הענקת פרס כדור הארץ, המפעל בו הוא משקיע הרבה מאמצים. נותר רק לראות אם הדבר יביא לעוד מתיחויות בתוך משפחת המלוכה.