צפו בטריילר: מה תגיד קייט מידלטון? הסרט של הארי ומייגן מגיע לנטפליקס

סרטם הדוקומנטרי של הנסיך הארי ובת זוגו מייגן, שעזבו את משפחת המלוכה ועברו לגור בארצות הברית יצא בקרוב בנטפליקס. יביא לפיצוץ נוסף עם בני המלוכה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 18:11 ז בכסלו התשפג

מה תגיד קייט מידלטון? הסרט של הארי ומייגן מגיע לנטפליקס
הארי ומייגן, צילום: shutterstock

הסרט המלכותי יוצא בקרוב: נטפליקס הודיעה היום (ה') בחשובן הטוויטר שלה כי סרטם הדוקומנטרי של הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל יצא בקרוב. הזוג שכזכור הסתכסכו מספר פעמים עם בני המלוכה עזבו את בית המלוכה ועברו לארצות הברית. בין היתר דווח על סכסוך מתמשך בין מייגן מרקל ובת זוגו של הנסיך וויליאם, קייט מידלטון.

צפו בטריילר לסרט:

הסרט הקודם של בני הזוג

כזכור, בעבר כבר פורסם סרט דוקומנטרי על בני הזוג בו הם שיתפו על הקשיים איתם התמודדו בבית המלוכה. לאחר פרסום הסרט אז, אמר מקור המקורב לבית המלוכה: "אף אחד מבני המלוכה אינו מדבר או בודק לשלומם של הארי ומייגן", סיפר המקור המסתורי למגזין People, והוסיף: "למרות שהארי ומייגן דיברו בכנות על המאבק תחת אור הזרקורים, היחסים ביניהם ובין שאר המשפחה עדיין קשים".

וויליאם, הארי וקייט

וויליאם, הארי וקייט צילום: shutterstock

במקביל, וויליאם מקדם מהלך אחר

במקרה או שלא, באותו שבוע בו מתחילים לקדם הארי ומייגן את הסרט, הנסיך  וויליאם מביא לשיא בארצות הברית מהלך יחצני ארוך של הענקת פרס כדור הארץ, המפעל בו הוא משקיע הרבה מאמצים. נותר רק לראות אם הדבר יביא לעוד מתיחויות בתוך משפחת המלוכה.

צ

צ'ארלס השלישי. המלך החדש צילום: shutterstock